anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Migrare de pe prepay pe abonament

ticuclaudiu
Începător

Buna seara tuturor! Am incheiat un abonament la Orange prin intermediul telefonului...m-au sunat sa-mi faca oferta si am optat pentru un abonament Fun 11 . Dupa aceea, am modificat abonamentul am sunat la 300. S-a intors de la inceput de unde eram prepay (am ramas fara semnal si mi-am dat seama ca trece inapoi pe prepay) problema e ca daca faci online abonament (desi facusem) de ce iti mai da sim nou tot nr meu acelasi ? De ce nu se face direct ca pana acum? Si au zis cei de la orange dupa ce imi da simul curierul si contractul sa sun la 300. de ce ? De ce nu s-a facut direct ca pana acum?Adica, sa nu mai schimb cartela. Cand m-au sunat  de la bucuresti m-a facut abonament fun 11 am vazut si pe my orange. Online e altceva alta politica sau ce anume este? Sunt nelamurit. Va rog frumos ajutati-ma!

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Normal, ai termen câteva zile după ce primești sim-ul și contractul prin curier, să se activeze. Nu știu de ce trebuie să mai suni la ei, dar poți s-o faci și să întrebi ce și cum.

Lămuriri suplimentare poți să ceri la Orange, pentru că noi, aici suntem o Comunitate a clienților, deci nu prea avem cum să te ajutăm cu lucruri concrete, în afară de sfaturi.

Dacă îți schimbă sim-ul, nu văd niciun impediment, ba dimpotrivă, e bine că este mai nou.

Deci ia legătura cu ei și vezi ce și cum! 

Succes!

FLo1
#StarMember

Salut Claudiu. Ideea este că trecând la abonament ești luat în ”evidențele” Orange ca ”abonat”, fapt evidențiat și prin seria SIM-ului. Nu se oferă același SIM (ca serie) abonatului sau clientului PPY. Este o procedură de ”ordonare”, chiar dacă la trecerea pe PPY (dacă vei renunța la abonament) nu ți se va mai schimba SIM-ul decât la solicitarea ta expresă. Bineînțeles, este și o procedură universal aplicată, pentru că sunt dintre cei cu SIM PPY care au chiar și format de mini-SIM, și își dau ulterior seama că au nevoie de nano-SIM. De altfel, această ”politică” am regăsit-o și la ceilalți operatori.

Cât privește faptul de ”a apela” la 300, este pentru ”activarea” SIM-ului nou. Pentru că SIM-ul vechi nu este dezactivat până nu-l înlocuiești cu cel nou primit, pentru a nu rămâne cu serviciile dezactivate. Dacă erai într-un OrangeShop, aceste etape probabil nu erau sesizate, dar se întâmplă la fel.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

  • Numarul de telefon ramane neschimbat.
  • SIM-ul nou, trimis prin curier, vine deja activat, motiv pentru care, cel vechi, se dezactiveaza.
  • Apelul la 300 este cel mai probabil ca sa se asigure ca a ajuns la tine si ca e totul ok. 
Client Orange