anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Se respectă termenul de 9 zile lucrătoare?

Anfänger2024
Junior entuziast

Salutare tuturor!

Aș dori să-i întreb pe cele/cei cu vechime mai mare în rețea dacă se respectă acel termen de 9 zile lucrătoare în care trebuie soluționate cererile de reziliere abonament și trecere la Prepay?

Ce se întâmplă în cazul nerespectării, de către Orange, a acelui termen?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

În acele ”9 zile lucrătoare” vei fi contactat pentru a se afla dacă te răzgândești, dacă este ireversibilă solicitarea ta, dacă poate preferi alte modificări la abonamentul actual. În caz de ”neînduplecare” solicitarea de trecere pe PPY își urmează cursul, iar după 30 de zile (adică începând cu ceea ce ar fi fost data de facturare a lunii următoare) vei fi trecut pe PPY. Posibil treptat, nu peste noapte: mai întâi serviciile de voce și SMS, iar apoi cele de date. În tot acest timp pentru funcționare sigură și completă recomand ”restart” cel puțin la câteva ore, în cele vreo 2-3 zile de la închiderea PPD și trecerea pe PPY. 

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

În mod normal da, dar concret, vei vedea. Nu avem noi de unde să știm ce se va întâmpla, pentru că suntem în mare parte tot clienți, dar putem să sperăm că termenul asumat va fi respectat. Nu știu de unde este acest termen, dar dacă îl ai dat undeva de ei, mă gândesc că va fi respectat.

Succes!

Îl am din SMS-ul primit, în care mi se comunica și numărul de înregistrare al cererii mele.

arsradu
#StarMember

9 zile? Asa scrie in contract? Eu stiam de cel putin 30 de zile.

Client Orange

În SMS-ul primit de mine scrie că voi fi contactat de un consultant în 9 zile lucrătoare pentru discutarea cererii mele, de la data înregistrării ei.

Doream să aflu dacă se respectă acest termen.

Da, dar sunt lucrătoare (adică două săptămâni). Eu am fost sunat în intervalul respectiv. Poate fi marți, sau poate fi vinerea viitoare.

Cererea își va păstra timpii de soluționare (cele 30 de zile), dar un operator te va suna sa te întrebe de ce renunți și dacă îți poate oferi alt abonament. 

Totuși, au mai fost excepții de la regulă (apelul sa fi venit după 10 zile)

Sper să nu fie cazul. 

Am înțeles! Probabil că vei fi contactat in termenul respectiv, și apoi, dacă nu se schimbă nimic între timp, în timp de 30 de zile, vei fi trecut la prepay. Acum înțeleg mai bine ce ai vrut să spui.

 

FLo1
#StarMember

În acele ”9 zile lucrătoare” vei fi contactat pentru a se afla dacă te răzgândești, dacă este ireversibilă solicitarea ta, dacă poate preferi alte modificări la abonamentul actual. În caz de ”neînduplecare” solicitarea de trecere pe PPY își urmează cursul, iar după 30 de zile (adică începând cu ceea ce ar fi fost data de facturare a lunii următoare) vei fi trecut pe PPY. Posibil treptat, nu peste noapte: mai întâi serviciile de voce și SMS, iar apoi cele de date. În tot acest timp pentru funcționare sigură și completă recomand ”restart” cel puțin la câteva ore, în cele vreo 2-3 zile de la închiderea PPD și trecerea pe PPY. 

Anfänger2024
Junior entuziast

În cazul meu termenul s-a respectat.

Azi am fost sunat și ar trebui să trec la Prepay începând cu următoarea dată de facturare, fără taxe de reziliere sau altele asemenea.

Te așteptăm cu impresii despre noul plan tarifar ales ca utilizator PPY și acomodarea ta cu PPY în loc de abonament. 

Desigur, după ce voi avea ce prezenta.

Super! Suna bine! Bine ai venit la cartela. 😄

Client Orange