la 07-03-2023 08:06 AM - editat ultima oară la 07-03-2023 06:12 PM de DanielaH
Cum este posibil să mi se prelungeasca un abonament la un magazin in care nu am fost niciodata.
Azi merg la acel magazin să văd cum au putut sa semneze contractul in locul meu.
la 07-03-2023 02:51 PM
Mi-a spus ca sa creat o confuzie ca nu este semnat nimic si anuleaza prelungirea acum să văd .
la 07-03-2023 08:12 AM
Salutare! Ne poți spune mai multe detalii despre ce s-a întâmplat?
la 07-03-2023 08:14 AM
Mi sa prelungit un abonament din un magazin unde nu am fost niciodata
la 07-03-2023 08:32 AM
Aveam televiziune si internet prin satelit am vrut sa trec la fibra ca de putin timp a ajuns si la noi in sat si afu ca am prelungit abonamentul de internet cu o luna inainte sa expire contractul asa ca acum am 2 abonamente separate de 6 euro. si au si beneficiat de un router .magazinul este in timisoara am primit detali in urma sesizari facute printr-un mail ei dau din umeri .Tind sa cred ca asta este noua metoda de a fura oameni sunt foarte dezamagit .
la 07-03-2023 09:26 AM
Salutare!
Îmi pare rău să aud că se mai poate face așa ceva în România anului 2023. Din păcate, aceste practici nu au legătură cu compania Orange, ci cu unele persoane care prin acțiunea lor intră în sfera penalului și sper să se clarifice cât mai repede aceste aspecte. În fine, mergi acolo și vezi ce și cum, iar așa apoi te sfătuiesc să depui sesizare.
Dacă ești client Orange, poți depune o sesizare scrisă la adresa serviciul.clienti@orange.ro, iar dacă ești client OROC, o poți face la adresa sesizari@orange.com.
Baftă!
07-03-2023 08:27 AM - editat 07-03-2023 08:27 AM
Salut! Pentru a putea măcar să avem o parere, trebuie sa ne dai mai multe detalii: cum ai aflat că ți-a fost prelungit abonamentul, despre ce magazin e vorba..? Noi suntem niste persoane care încearcă să ofere soluții în baza informațiilor primite.
la 07-03-2023 08:38 AM
Am vrut sa trec la tv si inernet prin fibra asa am aflat.
la 07-03-2023 10:39 AM
Bună,
Și eu sunt curios cum s-a întâmplat. Tu ești titularul abonamentului? Chiar sper că ne vei împărtăși concluzia. Succes!
la 07-03-2023 11:40 AM
Practica des întâlnită, deoarece se oferă bonus la salariu pentru fiecare abonament nou/prelungit.
la 07-03-2023 02:51 PM
Mi-a spus ca sa creat o confuzie ca nu este semnat nimic si anuleaza prelungirea acum să văd .
la 07-03-2023 06:10 PM
Mă bucur pentru tine că s-a rezolvat.
la 07-03-2023 08:22 PM
Si minciuna este o vorba ,sa vad daca se rezolva maine, daca nu joi merg din nou azi la ora 15:10 am sunat la orange si nu era nimic operat in sistem am sunat la agentie si i-am zis si dupa 10 minute m-a sunat sa-mi transmita ca este vizibila operarea acum a-m sa sun maine din nou la orange relati cu clienti sa vad daca iși bate joc de mine .
07-03-2023 08:28 PM - editat 08-03-2023 02:19 AM
de la relați cu clienti mi-a cerut sa cer la seful magazinului filmarea sa vada daca am fost in magazin cand seful magazinului a facut prelungirea abonamentului ar fi ok dar cine isi sapa singur groapa? eu cer sa vad contractul semnat de mine .
07-03-2023 08:34 PM - editat 08-03-2023 02:16 AM
ce este asta
l-am primit dupa ce ma sunat de la magazin.
la 07-03-2023 08:49 PM
Va rog ștergeți subiectul .Mulțumesc anticipat!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor