la 19-06-2025 03:28 PM - editat ultima oară la 24-06-2025 02:28 PM de DanielaH
Bună ziua,
Luna trecută m-am portat de la Orange la Digi și nu sunt mulțumit de semnal, vreau să mă portez înapoi. Dar de fiecare dată când încerc portarea nu primesc SMS-ul de validare număr. Nici pentru portare la Orange nici pentru portare la Yoxo din aplicație. Primesc orice SMS scurt de la aplicații bancare, curieri, magazine, dar nu de la Orange.
Am făcut multiple reclamații la Digi și ei se jură că SMS-urile nu ajung în centrul lor, nu au găsit nimic agățat la ei.
A trecut mai mult de o lună de la portare.
Am făcut reclamație la Orange și m-a sunat cineva de la vânzări, nu de la tehnic, care a zis să respect pașii de pe site și că e nevoie de acel SMS.
Am vorbit pe support în aplicația Yoxo și au zis că fără acel SMS nu se poate face nimic.
Nu știu ce mai pot face. Mulțumesc.
la 19-06-2025 03:46 PM
Doar ca test, am încercat portarea pe site la Vodafone și am primit SMS de validare număr.
la 19-06-2025 10:56 PM
Buna ziua,
Si eu am fix aceasi problema, tot cu portare din Digi in Orange.
la 20-06-2025 09:21 AM
@ghiga_andrei, @Alex9006, ați încercat să reluați procesul de portare?
la 20-06-2025 10:15 AM
Încerc din aplicația Yoxo în fiecare zi, nu a ajuns niciun sms.
la 20-06-2025 10:25 AM
Ai căutat și în spam/ mesaje / destinatari blocați? Ai încercat să pui SIM-ul și într-un alt telefon?
Dacă situația persistă, ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și adresa de e-mail și vom ruga și noi colegii să verifice.
la 20-06-2025 10:55 AM
Sunt pe iPhone 13, spam nu există la mesaje. Am căutat în numere blocate, nu am nimic acolo. Am încercat să dezactivez iMessage, e singura opțiune, nu a schimbat nimic. Alt telefon nu am încercat. Dar absolut toate sms-urile scurte de la alte numere ajung fără probleme.
la 20-06-2025 11:01 AM
Am menționat în mesajul original că cei de la Digi au răspuns la sesizări că au verificat și SMS-urile nici măcar nu ajung în centrul lor, deci nu are ce să fie de la telefon. Orange nu trimite corect SMS-ul, poate din cauză că numărul a fost portat de la Orange nu au updatat routarea să-și trimită SMS-urile către Digi. Doar o bănuială.
la 20-06-2025 02:38 PM
Eu am reusit sa primesc sms acum, insa imi da eroare la incarcarea facturii de la operatorul curent. Mesajul este de genil "A intervenit o problema. Te rugam sa incerci iar". Am incercat si de pe telefon si de pe PC. Am incercat sa urc si pdf si poza. Nu merge.
la 24-06-2025 11:04 AM
@ghiga_andrei, @Alex9006, s-a rezolvat situația?
la 24-06-2025 02:16 PM
Bună, am încercat acum din nou (din Grecia) și am primit SMS-ul. Nu știu dacă a făcut ceva Orange sau Digi sau faptul că sunt în roaming a schimbat ceva, dar a mers.
Mulțumesc
la 24-06-2025 02:28 PM
Super! Mă bucur. Mulțumesc pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate!
Vacanță plăcută!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor