anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament refuzat

raudan
Începător
Salut,
In data de 1-SEP am fost contactat de un reprezentant Orange pentru a imi face o noua oferta de abonament (atunci pe 1-SEP aveam Fun 12 si mi s-a prezentat abonamentul Fun 10).
Am cerut aceasta noua oferta Fun 10 pe email, de unde de altfel puteam sa o accept sau sa o refuz.
Mi s-a comunicat telefonic cum ca daca refuz oferta voi fi contactat de un reprezentant Orange pentru a-mi face o noua oferta.
Tot in data de 1-SEP am refuzat aceasta noua oferta (dand click pe linkul din email) - asteptand sa fiu sunat de Orange.
In schimb azi 6-SEP am primit SMS cum ca mi s-a activat abonamentul Fun 10 pe care l-am refuzat pe 1-SEP.
In conlcuzie faceti de asa natura si sunati-ma asa cum ati spus de altfel!!
Nu mai activati abonamentul ... cand de fapt eu dau Refuz oferta!.
La ce ati mai pus link de Refuz oferta daca de fapt nu se intampla asa??
Astept sa ma sunati!
Sau macar raspundeti la telefon!!
5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
Salut, raudan, și bun venit în Comunitate! Pentru că situația ta implică analiza punctuală a contului și avem nevoie de numărul de telefon pentru verificare, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim

raudan
Începător
Am primit 2 SMSuri de la ServClienti: unul ieri in care mi se spune cum ca voi fi sunat de catre un consultant Orange in 1 zi lucratoare. Si altu azi: in care mi se spune ca se cauta solutia potrivita ... bla bla bla... Nu inteleg ce anume trebuie sa fac ca sa ma bagati in seama!!??!! Orange'u mi-a activat abonamentul pe care eu l-am refuzat. Nu eu! Sunteti efectiv sub orice critica! Unde vreti sa mai postez (forumuri, bloguri si altele) ca sa ma sunati odata???

DanielaH
Moderator
@raudan, îți înțeleg nemulțumirea și îmi pare rău pentru neînțelegerea apărută. Noi am transmis situația ta colegilor noștri și ei vor face toate verificările necesare pentru remedierea problemei și te vor contacta. Așadar îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.

raudan
Începător
sunteti plin de texte! voi ati facut gafa sa-mi activati un abonament pe care nu l-am vrut - am dat Refuz oferta ca acuma sa ma luati ca ma contactati dar de fapt nu ma mai contactati! sunteti penibili! efectiv penibili!!!

raudan
Începător
Gata! S-a rezolvat In sfarsit am gasit pe cineva (mai exact o colega care a fost draguta cu mine) si m-a apelat si am si lamurit ce era de lamurit vis-a-vis de abonamentul respectiv. Finally In the end Thanks G