anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aprope 4 ani de abonament fără un beneficiu

Girofaru23
Junior
Peste 2 luni îmi expira abonamentul.. De aprope 4 ani nu am primit un beneficiu sau vreo oferta.. Și acum 2 ani cand am prelungit abonamentul doar un huawei în rate atat a putut sa mi se ofere în condiția ca de cand am abonamentul am plătit facturi de 500 700 RON fiind navigator și folosind tot timpul extra peste ce am avut inclus în abonament..în 2 luni ma voi decide dacă mai continui platind facturi asa mari sau voi ajunge la oferta de Vodafone cartela la 15euro
11 Răspunsuri 11

Neaplicabil
Eu sunt de peste 20 de ani în rețea... știi ce beneficii am? Nu găsesc degetul corespunzător... (și-acuma doamna DanielaH o să se zburlească)... și deși vreau să le dau mai mulți bani nu vor...

Girofaru23
Junior
Ieși mai bine la cartela decat abonament

delfinas
#StarMember
Girofaru23, bun venit in Comunitate!!! E scump roamingul. Nu aveți niste wifi pe barcă? 🙂 Eu zic că peste 2-3 luni vei fi în situația de a putea negocia puternic la retenție. 😉

FLo1
#StarMember
@delfinas: ”Negocierea” preferată de Orange este acolo unde se convinge clientul să accepte un abonament de valoare mai mare pentru resurse pe care oricum nu le folosește. Pe mine de 2 (doi) ani nu m-a mai sunat nimeni de la Orange pe această temă și nici nu o va face. Motivare: Orange știe deja că nu dau mai mult decât face și că mai bine îmi asigur serviciile de voce și date în regie proprie decât să le plătesc resurse pe care nu le folosesc. BTW: Cu cât plătești pe o lună la Orange, eu apelez și sunt apelat un an de zile. Cine a negociat mai bine? Desigur că.... tu.

delfinas
#StarMember
Plătești doar 14 euro/an, Flo?

mihai_13
Maestru
Subiectul-topicul deschis de user este - blablabla - daca vrei sa obtii ceva nu vii cu amenintari si asta public , oare pe cine crezi ca sperii ! - eu personal in 11 ani de abonament am obtinut zic eu 85% din ce am dorit de la portocala -85% mi se pare un procent mare fata de ce vad ca spun alti clienti - eu personal cred ca multi clienti Orange nu stiu pur si simplu sa-si negocieze viitorul abonament si dau vina pe operatorul de telefonie (care probabil ar trebuii sa faca temenele in fata fiecarui client :))) )

Girofaru23
Junior
Dacă ai fi citit bine ai fi intles și mai bine.. Asa ca nu știu de ce sunt mai mulți aia nemulțumititi si din cand în cand mai apare vreunul care el a luat tot ce s-a putut..

delfinas
#StarMember
Pentru că oamenii obișnuiesc să comenteze doar când li se întâmplă ceva rău, mai rar sa laude

FLo1
#StarMember
@delfinas: probabil 15-16€/an iar asta doar pt că, de lene și comoditate, activez o lună de roaming. Național, regăsești diferența doar pt a extinde perioada de grație.

delfinas
#StarMember
Flo, nu înțeleg schema, dar dacă ție îți ajunge, e tot ce contează. Fiecare cu cât poate și cât are nevoie!

FLo1
#StarMember
@delfinas: se cheama "VoIP" (Voice over IP). Un fel de whatsapp sau skype dar si pt non-smart sau telefonie fixă. Am mai dezbătut subiectul în Comunitate dar nu există interes pentru chestii ieftine care te scutesc de cheltuieli: utilizatorului i se pare complicat, iar operatorul nu are interes în a dezvolta subiectul (se subînțelege de ce). LE: Nu e vorba de "cât poate”. Prefer să-mi cheltui banii pe energie pentru casă (curent, apă, gaz), soluții de eficientizare energetică, dezvoltare profesională etc, decât să-i irosesc pe resurse neconsumate. Pe de altă parte este chiar paradoxal: dacă la gaze scumpirea se datorează modificării prețului petrolului de pe bursă, la comunicații voce (nu mă refer la aparate, ci la servicii)..... ce s-a scumpit? Probabil ”bit-ul” care traversează calea internetului sau aeriană. Altă explicație pentru POMPAREA tarifului abonamentelor și reducerea facilităților nu găsesc.