anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament nou, Smart 15, sim inactiv.

Costy
Explorator entuziast
Salutare!
Am comandat un Smart 15, pe data 14.11.2021.
Din păcate observ că sim-ul nu se conectează la rețea, am sunat la 300 și am fost informat că acest număr nu există în sistem...să iau legătura cu cei de la magazinul online. Trimis e-mail de aproximativ 5 zile și nu am primit niciun răspuns.
Ce pot face în continuare?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Costy, am transmis situația ta colegilor noștri de la magazinul online. Poți face, te rog, o închidere/ repornire a telefonului? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember
Sa ai rabdare, desi ai avut destula pana acum. Probabil ca nu s-a procesat comanda, inca. SIM-ul cu acel numar cum ti-a parvenit?

DanielaH
Moderator
@Costy, am transmis situația ta colegilor noștri de la magazinul online. Poți face, te rog, o închidere/ repornire a telefonului? Mulțumim.

Costy
Explorator entuziast
DanielaH, mii de mulțumiri! Funcționează! O zi plăcută vă doresc!

Costy
Explorator entuziast
@delfinas, sim-ul a venit prin curier (Fun Curier)

delfinas
#StarMember
Deci ar fi trebuit sa fie activat SIM-ul si abonamentul, daca ti l-au trimis...

DanielaH
Moderator
Cu mare plăcere, Costy, mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.