la 11-11-2022 05:35 PM - editat ultima oară la 14-11-2022 10:08 AM de DanielaH
Buna seara! Din 28 septembrie ma chinui sa reziliez un abonament de net fix 4g 8, care a fost facut tot in data de 28 septembrie. Am trimis cerere de reziliere inclusiv pe email, am fost si fizic in magazin, am sunat si in call center. Zilele trecute surpriza, am primit factura! Pentru ce anume nu stiu, eu nu detin absolut nici un echipament orange, am dat retur la comanda in care se presupune ca era echipamentul pentru ca cerusem rezilierea! De 3 zile fac cereri peste cereri peste tot, toate cererile mi se inchid pe motiv ca cica am fost contactata telefonic si nu am raspuns! Nu m-a sunat absolut nimeni! Pot dovedi asta cu desfasuratorul apelurilor! Am trimis cereri scrise de reziliere cu semnatura si buletin, acelasi rezultat! Orange Romania imi explicati si mie cum imi puteti factura un serviciu de care eu nu beneficiez in realitate si de ce nu respectati cele 30 de zile in care sunteti obligati sa imi reziliati contractul? In termenii si conditiile voastre scrie foarte clar ca am dreptul sa renunt la orice serviciu in termen de 30 de zile de la achizitionare! Eu v-am cerut rezilierea contractului in aceeasi zi in care a fost facut!
la 11-11-2022 05:55 PM
Salut Annamaria,
Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu-ti pot raspunde din partea Orange.
Dar iti pot raspunde din perspectiva mea ca si client: banuiesc ca serviciile s-au activat pe 28 Septembrie. Din pacate, nu au fost si dezactivate in aceeasi zi. Tu ai facut o cerere in ziua respectiva, dar nu cred ca serviciile au fost si intrerupte in aceeasi zi. Ceea ce inseamna ca, cu toate ca pe partea ta, totul era incheiat, pe partea Orange, serviciile mergeau in continuare. De-aia au si fost facturate.
Acuma, din cate stiu, conform contractului, renuntarea la servicii se face cu preaviz de 30 de zile (timp in care serviciile merg in continuare, binenteles, si tot binenteles...ca sunt si facturate).
Din punctul meu de vedere, problema trebuie rezolvata la Orange, iar factura anulata. E enervanta treaba asta. Tu ceri rezilierea acum si se proceseaza peste 30 de zile. Cand au activat serviciile nu au avut nevoie de 30 de zile. De ce e nevoie de 30 de zile cand se face rezilierea?
Din pacate, nu prea avem cum sa te ajutam prea mult aici. Trebuie luata legatura tot cu cineva de la Relatii Clienti.
la 11-11-2022 06:00 PM
Inteleg ce zici..dar au trecut mai bine de 30 de zile de la cerere iar serviciul mie imi merge doar pe hartie, eu nu detin nici un echipament Orange..
la 11-11-2022 06:01 PM
Ideea este ca eu am fost contactata de un consultant pe 27 pt ofertare iar eu am refuzat oferta. Cu toate ca am refuzat, pe 28 mi s-a facut contractul, practic, fara voia mea!
11-11-2022 06:03 PM - editat 11-11-2022 06:04 PM
Ah, aia nu e ceva nou la Orange. Foarte multi clienti refuza oferta si se trezesc cu ea activata. Pentru ca asa e la Orange. Sugestia mea: treci pe prepaid si evita abonamentele pe cat posibil. In general, nu doar la Orange.
la 11-11-2022 06:05 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să descrii toată situația aceasta destul de neplăcută în secțiunea Contact. Așa am pătit și eu cu ani în urmă la Digi, unde am plătit 3 luni degeaba, cu echipamentele predate. Poți lăsa sesizarea aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 11-11-2022 06:10 PM
Buna seara!
Am descris-o deja de 3 ori, iar de fiecare data mi-a fost inchisa sesizarea pe motiv ca am fost contactata si nu am raspuns, ceea ce nu este adevarat! Am fost inclusiv in magazin fizic. Singura optiune ramane ANPC-ul din cate vad.. Voi astepta rezolvarea din partea lor. Eu incerc din septembrie sa rezolv situatia amiabil dar degeaba..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor