la 01-08-2025 05:09 PM
Salutare. Am nevoie si eu de o informatie, din pacate, nu am gasit nici un agent live cu care pot discuta. Stiti care este procedura pentru recuperarea unui abonament suspendat din cauza neachitarii la timp? Inclusiv timp estimat de reconectare si costuri. Multumesc anticipat.
01-08-2025 05:16 PM - editat 01-08-2025 05:22 PM
Salutare!
Găsești informații despre suspendarea/reconectarea abonamentului in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum/suspendarereconectare
Poți contacta serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange unde ai posibilitatea de a atașa și poze. Conversația prin chat nu este in timp real, însă ceri transfer către un operator uman și descrii problema avuta. Când un operator va fi disponibil (în funcție de nr. de solicitări) îți va răspunde.
Telefonic, daca suni de pe un abonament Orange poți folosi combinația de taste 5-2-0 când ajungi in meniul interactiv pentru a intra în legătură cu un operator mai rapid.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
01-08-2025 05:16 PM - editat 01-08-2025 05:22 PM
Salutare!
Găsești informații despre suspendarea/reconectarea abonamentului in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum/suspendarereconectare
Poți contacta serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange unde ai posibilitatea de a atașa și poze. Conversația prin chat nu este in timp real, însă ceri transfer către un operator uman și descrii problema avuta. Când un operator va fi disponibil (în funcție de nr. de solicitări) îți va răspunde.
Telefonic, daca suni de pe un abonament Orange poți folosi combinația de taste 5-2-0 când ajungi in meniul interactiv pentru a intra în legătură cu un operator mai rapid.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
la 01-08-2025 05:49 PM
Salut @_userorange_,
Unde nu ai găsit un agent live, in aplicația My Orange sau pe chatul Djingo: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ ?
01-08-2025 07:18 PM - editat 01-08-2025 07:20 PM
Salutare!
Le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde adaugi ulterior ce te interesează. Nu ți se va răspunde imediat, dar ți se răspunde.
Dincolo, adică pe Chat Djingo ți se răspunde de regulă instant, dar nu știu dacă și la ora aceasta.
Suspendarea abonamentului va avea un cost de 3 euro pe factura următoare!
Te sfătuiesc in primul rând să faci urgent plata din My Orange sau de la un magazin Orange Shop, ca să se facă plata instant .
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor