anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema Portare

Clau3
Vizitator

Buna Dimineata, mi s-a facut o oferta de portare in Orange 021 9890, am trimis ultima factura si copie CI, dar nu am primit nimic pe email despre oferta de la telefon, sau un contract,. Am primit doar sms uri cu numarul de comanda . Am trimis o cerere de anulare a portarii pe reclamatii, nu pot intra in legatura cu un consultant Orange. Intrebarea mea , daca nu primesc actele de la curier, refuzand coletul, se mai face portarea? Ancom precizeza ca trebuie semnat contractul, daca nu-l semnez fse mai face acest proces. Multumesc 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai trimis cerere de anulare și refuzi si curierul, cred că e suficient.

 Poți încerca să îi suni la 0374300300, după ora 8.00.

Baftă!

Merci mult, aveti o adresa de email la care sa mai trimit cererea de anulare? Daca ma prezint intr-un magazin Orange si o las, o primesc? Multumesc mult

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cred că din  secțiunea Contact   este cel.mai bine. Mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj. Dar dacă nu ai număr sau servicii de Orange, nu cred că merge. Poți încerca să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

teacher_
#StarMember

Salut!

Nu știu dacă te ajuta, in articol fiind vorba despre portare online, dar....

Dacă ai inițiat o cerere de portare online și vrei să o anulezi, poți face acest lucru în secțiunea Comenzile mele – Anulare cerere portare, cu cel puțin 24 de ore înainte de data și ora pe care ai ales-o pentru efectuarea portării.

 

După expirarea acestui termen, anularea portării nu mai este posibilă, iar secțiunea de anulare nu va mai fi vizibilă în Comenzile mele.

 

Odată anulată, portarea va fi vizibilă în secțiunea Comenzile mele cu statusul “Anulată”.

Sursa: aici