anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema cu Samsung A55

12Larisa
Începător

Bună! Ieri am luat un telefon Samsung A55 la abonament și am văzut ceva în neregula cu el. Am observat ca bateria lui se descarca repede, deși eu am instalat doar Whatsapp pe el, iar în rest, nu am absolut nimic pe el. Și nu, nu l-am suprasolicitat sau ceva de genul. Am observat doar ca bateria lui se descarca foarte repede și cred ca nu are cooler ... pentru ca se încălzește foarte foarte rău. Ce se întâmplă cu acest telefon? Se poate sa fi fost resigilat sau care este problema? 

7 Răspunsuri 7

Jay
Campion certificat

Salut!

Dacă ai cumpărat telefonul nou, nu cred ca ai primit unul resigilat, cred ca ai avut ghinionul sa nimerești unul cu probleme.

Eu am cumpărat un S10 acum ceva ani care se incingea foarte tare inclusiv când îl încărcam. Apucasem sa-l foloseac vreo 2 luni cred si pana la urma nu s-a mai deschis deloc, asa ca a fost nevoie sa-l duc in service.

I-a fost schimbat procesorul, nu s-a putut salva nimic din ce aveam pe el, dar nici n-a mai făcut probleme după. Inca îl am, dar, în afara de faptul ca ținea doar o zi, pentru ca toate aplicațiile folosesc internet și internetul mănâncă foarte repede bateria, nu a mai avut nico problema. Momentan se odihnește fiind înlocuit de un S21, dar il păstrez ca nu se știe.. De atunci am cautat modele care sa aibă procesor Snapdragon nu Exynos, insa nu știu dacă este neapărat asta o soluție, pentru ca uneori mi se pare ca și S21 se cam încălzește, dar în timp ce îl folosesc intensiv, el fiind la încărcat.

Este neplacut sa iei un telefon nou si sa nu te poti bucura deloc de el, eu as merge cu el înapoi sa îl schimbe sau sa vadă de ce se încinge și sa-l repare, deși, fiind luat de doar o zi, probabil nici mie nu mi-ar plăcea sa-l duc la reparat și as prefera sa fie înlocuit, insa tot trebuie să-l verifice sa confirme ca este defect. 

Succes!

Anonim
Neaplicabil

Buna

Sistemul a fost actualizat la zi?

Ai incercat o resetare din fabrica?

Daca tot nu funcționează îl poți returna sau trimite către service.

Eu as opta pentru varianta de returnare.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109 

O situație neplăcută.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă l-ai luat din magazin, te prezinți cu el acolo de unde l-ai luat și le spui că este defect, cum spui și aici, dar este mai complicat.  Dar dacă l-ai luat online, e mai simplu, că ai drept de retur în 30 de zile.

Detalii ai aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109

 Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Resigilat doar tu stii daca a fost. Se vede pe cutie, daca e sigilata sau nu. E atat de simplu.

Descarcarea bateriei poate avea mai multe cauze. Daca nu ai decat Whatsapp pe el, si nici pe ala nu-l folosesti prea des, ar putea fi o problema.

De asemnea, trebuie sa intelegem si care sunt asteptarile. Ce inseamna mai exact ca se descarca repede? Cat de repede? 1h-2h? O zi? Luminozitatea ecranului e pe automat? E la maxim? Daca da, trece-o pe manual, si eventual pe la jumatate. E mai mult decat sufiicient. N-are rost sa stea permanent la maxim.
De asemenea, semnalul cum e in zona respectiva? Daca raspunsul este "foarte slab, si ocazional inexistent", asta e inca un motiv de consum de baterie, si de incalzire.

De asemenea, cumva probabil evident, dar mai ales in perioada asta de vara, mare atentie unde tineti telefonul. Nu il tineti direct la soare, sau in bataia soarelui. Stiu, e probabil o chestie logica. Dar...foarte multi nu sunt constienti de lucrul asta.

Telefoanele nu au cooler (in sensul de ventilator). Nu exista asa ceva. Sunt doar cateva modele care au accesorii de genul asta, si se adreseaza segmentului gaming. Samsung A55 nu face parte din el. E un telefon normal, fara cooler.

Daca telefonul a fost cumparat de nou, il poti returna in 14 zile.

Personal ti-as recomand altceva decat Samsung, dar...alegerea iti apartine.

Client Orange

FLo1
#StarMember

Pentru o durată prelungită a bateriei contează atât  modul de încărcare cât și modul de utilizare al telefonului. Nu contează câte aplicații ai instalate atât timp cât acestea și serviciile sistemului nu sunt active și rezidente în memoria RAM. Acum, ce servicii ai activate știi doar tu, iar multe dintre ele (wifi, BT, GPS, Date mobile, Display always on, luminozitate maximă și neutilizarea unui mod de navigare "dark mode", etc) sunt consumatoare de energie. Mai mult, utilizarea în timpul încărcării nici măcar nu este recomandată de către producător. Deci utilizarea într-un mod neconform al echipamentului face ca acesta să se defecteze prematur. 

Totuși există o speranță: smartphone Samsung + cooler = o nouă cărămidă. Nu cred că ți-ai dori așa ceva. Deci elimină "cooler" din ceea ce cauți la un telefon.

Anonim
Neaplicabil

La prima utilizare a telefonului (configurare) este normal ca bateria sa se consume mai repede.

Însă daca consideri că este ceva în neregula îti recomand să îl returnezi.

 

Anca07
#StarMember

Buna @12Larisa 

Ai luat o decizie in ceea ce priveste telefonul achizitionat? Il vei duce in service?

Seara faina!🌙