anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare abonament

NITA_LILIANA
Junior

Bună ziua, am primit o oferta cu reducere de 50% la schimbarea abonamentului pe 24 de luni, oferta ce este strict online și ma tentează sa schimb abonamentul dar am 2 întrebări.

1.Dupa incheierea celor 24 de luni,începând cu luna următoare abonamentul va revenii la pret întreg sau rămâne incontinuare la preț redus?

2.Telefonul meu este un Samsung Galaxy A 71 4G,dacă schimb abonamentul  cu unul 5G internetul va putea funcționa ,ca sa-mi schimb telefonul cu unul 5G momentan nu-mi permit.

Va las mai jos 2 capturi de ecran după noua oferta și abonamentul actual 

Screenshot_20240716_121342_My Orange.jpg

Screenshot_20240716_121353_My Orange.jpg

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Buna!

  1. Va trebui sa citesti contractul sa vezi explicit ce zice. La prima strigare, pretul este doar pentru 24 de luni (adica "perioada minima contractuala"). Vad ca poti face online, deci, daca e ceva ce nu e ce trebuie, poti sa il refuzi in 14 zile. Sincer, nu mi-as face probleme, intrucat poti cere o fidelizare incapand cu 3-6 luni inainte (evident, doar sa nu te grabesti).
  2. Poti utiliza orice telefon, diferenta este data de ACCESUL la 5G.

PS: eu folosesc un telefon 4G (Huawei Nova 8i) si nu am o problema ca nu receptionez 5G. Nu am in zona semnal 5G si nu simt nevoia (sotia are telefon 5G si nu are nimeni semnal in zona in care stam). In momentul in care iti poti achizitiona telefon compatibil 5G, il poti folosi la momentul respectiv.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Pololică
#StarMember

Buna!

  1. Va trebui sa citesti contractul sa vezi explicit ce zice. La prima strigare, pretul este doar pentru 24 de luni (adica "perioada minima contractuala"). Vad ca poti face online, deci, daca e ceva ce nu e ce trebuie, poti sa il refuzi in 14 zile. Sincer, nu mi-as face probleme, intrucat poti cere o fidelizare incapand cu 3-6 luni inainte (evident, doar sa nu te grabesti).
  2. Poti utiliza orice telefon, diferenta este data de ACCESUL la 5G.

PS: eu folosesc un telefon 4G (Huawei Nova 8i) si nu am o problema ca nu receptionez 5G. Nu am in zona semnal 5G si nu simt nevoia (sotia are telefon 5G si nu are nimeni semnal in zona in care stam). In momentul in care iti poti achizitiona telefon compatibil 5G, il poti folosi la momentul respectiv.

Va mulțumesc foarte mult pentru răspuns!🤗

Anonim
Neaplicabil

Buna,

După încheierea celor 24 de luni vei plăti prețul întreg cu excepția in care renegociezi contractul (prelungire/modificare) in ultimile 3 luni din cele 24.

Internetul nu este afectat vei avea 4G.

Când vei achiziționa un telefon compatibil 5G te vei putea conecta fără probleme la rețeaua 5G.

Deși @delfinas suține că prețul este garantat in cele 24 de luni nu este chiar așa.(Prețul poate creste cu până la 8% anual conform cu clauzele din contract).

O zi frumoasa!

Da, asa e, eu ma refeream la reducerea de 50%, nu la pret in sine, care, intr-adevar, poate suporta o marire de 1-2 euro.

Va mulțumesc frumos pentru răspuns!🤗

Anonim
Neaplicabil

Cu plăcere! 

Întodeauna este bine sa ne informam înainte de a lua o decizie importanta.

delfinas
#StarMember

1. Abonamentul are acel pret garantat pe perioada contractului de 24 de luni. Dupa aceea, poti reinnoi abonamentul, cu o oferta la fel de avantajoasa. La abonamentul redus nu poti lua si un telefon.

2. Chiar daca abonamentul iti ofera semnal 5G, tu poti folosi linistita telefonul care stie doar 4G, doar ca vei avea o viteza mai mica decat cea garantata de un semnal 5G. Mai tine si de zona. Degeaba ai abonament si telefon 5G, daca in zona nu e semnal 5G.

Eu zic ca e o oferta buna si o poti accepta linistita.

Mulțumesc nu ms interesează sa iau un telefon la abonament,prefer sa-l iau la liber mai târziu puțin când am posibilitatea 

Buna,

Oferta e ok. Doar ca e bine sa te pregatesti de o eventuala marire anuala. Deci...e posibil ca acel pret sa nu se pastreze. Dar, chiar si cu marire, s-ar putea sa iesi mai bine decat cu oferta actuala.

In ceea ce priveste cea dea doua intrebare, pentru 5G ai nevoie de:

  1. acoperire 5G in localitatea in care te afli.
    Daca esti printre norocosii cu 5G acasa...atunci, iti mai raman doar cateva conditii de indeplinit. Daca nu, nici n-are rost sa citesti mai departe.
  2. acces 5G activat pe contul tau de client. La abonamentele noi ar trebui sa fie deja. Daca nu e, se poate activa la cerere luand legatura cu un consultant.
  3. telefon compatibil 5G.
    Aici, nu trebuie sa fie neaparat luat de la Orange. Si daca vrei rate, se poate folosi un card de credit.
    Doar ca un exemplu, eu am cardul de credit Evrixa (fost Orange Money) si am 12 rate oriunde in lume (la orice comerciant care accepta plata cu card). Evident, in functie de unde vrei sa-l cumperi, poti avea oferte chiar mai bune la alte banci.

Orice telefon 5G este automat compatibil si 4G/3G/2G etc. Deci, daca abonamentul ofera acces 5G dar telefonul nu, nu e nicio problema. Doar ca nu vei avea viteze 5G. Va merge la viteza maxima disponibila pentru zona respectiva si pentru tipul de telefon folosit. La un telefon 4G, de exemplu, viteza maxima va fi cea de 4G.

Sper ca ceea ce am scris sa te ajute sa iei cea mai buna decizie. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

1.Este indicat să ceri altă ofertă după 24 de luni oricum, atât pentru că ofertele actuale expiră și poți avea prețuri fără reduceri, dar și pentru că sigur apar altele mai tentante.

2. Nu contează că ai telefon sau nu cu tehnologia 5g, pentru că va merge foarte bine și pe 4g și ce se mai folosește acum, adică 3g/ 2g, etc.

Iar când vei avea posibilitatea de schimbare a telefonului cu unul 5g, vei folosi noua tehnologie, dacă ai acoperire cu respectiva tehnologie prin zona/ zonele unde folosești serviciile respective.

Baftă multă!

Super,mulțumesc frumos!🤗

Cu mare plăcere!

Anonim
Neaplicabil

Anonim
Neaplicabil

Daca un telefon nu contribuie la aducerea unor venituri, atunci nu este recomandată achiziționarea acestuia în rate (bineînțeles mai sunt și mici excepții)