anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire contracte societate

licitat
Începător
Buna ziua,
Va contactez aici pentru a obtine informatii complete pentru a negocia abonamentele pe care societatea noastra le are cu dumneavoastra. Acum cateva luni am incercat aceasta discutie de mai multe ori, pe mail si telefonic cu consultantaul nostru direct MN. Deoarece discutia cu dansa a fost extrem de anevoioasa, nu am reusit sa obtin informatiile necesare si la ultimul mail am primit raspuns dupa O (una) LUNA am solicitat la relatii clienti sa discut cu un alt consultant.
In urma acestei solicitari m-a contactat Dna GB. Cu dansa am purtat o discutie pe mail prin care am solicitat sa imi dea toate informatiile necesare pentru a negocia contractele. Mi-a raspuns la mail foarte strict si concis si mi-a oferit strict informatii standard de pe site si o oferta complet nepotrivita nevoilor societatii noastre.
Cand am solicitat mai multe detalii impreuna cu consumurile noastre precum si o oferta potrivita impreuna lamuriri de ce nu mai beneficiem de avantajele de pana acum sau de promotiile actuale, am fost redirectionat catre Orange Shop. Pot prezenta intreaga conversatie pe email in acest sens, pentru a vedea toata discutia.
Mi se pare inacceptabil acest comportament si modul in care suntem tratati de "consultantii" dvs.
Probabil ca au fost nemultumiti ca nu sunt de acord sa semnez orice oferta si document ni se trimite.
Mentionez ca suntem clientii dumneavoastra de 18 ani (si chiar mai mult cu alta societate inainte) si nu am intampinat niciodata astfel de probleme. Am lucrat perfect cu consultantul nostru SP (inainte sa se mute din oras si sa fim transferati catre MN) si el va poate confirma acest lucru. Din relatia cu SP stiu ca asa trebuie sa se comporte un consultant care sa ne sfatuiasca asupra alegerii ofertelor si sa ne ajute cu orice lamuriri avem nevoie.
De aceea mi se pare complet neprofesionala atitudinea noilor consultanti si va rog sa ma lamuriti cum pot rezolva aceasta problema si cu cine pot discuta astfel incat sa mi se ofere toate informatiile pertinete alegerii unei noi oferte.
Sau va rog sa imi spuneti daca aceasta este pozitia si atitudinea oficiala a firmei Orange catre clientii ca noi cu vechime de 18 ANI. Si atunci stiu sa ma indrept catre alta companie.
Cu respect,
Paul Grajdeanu
3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

@licitat, bine ai venit în Comunitatea Orange!

Ne pare rău pentru situația descrisă de tine și pentru nemulțumirea ta.

 

Înțeleg că este vorba despre negocierea unei oferte pentru un client persoană juridică. Acest lucru se poate face doar prin intermediul persoanelor dedicate contului societății de la Serviciul Clienți sau de la departamentul de vânzări.

 

Fiind vorba de o situație punctuală care implică analizarea amănunțită a contului Orange al firmei, ea este ceva mai dificil de tratat în Comunitate pentru că ar solicita divulgarea de date personale care nu pot fi publicate aici.

Comunitatea Orange este formată preponderent din clienți care se ajută reciproc punând întrebări, adăugând răspunsuri, sfaturi utile, schimb de experiențe.

 

Vom transmite și noi mai departe colegilor noștri feedbackul tău și te așteptăm să revii să ne spui cum s-a soluționat. Mulțumim.

licitat
Începător
Va multumesc pentru raspuns! Am ales aceasta solutie extrema de a publica aici situatia pentru ca efectiv nu aveam cu cine sa discut. "Consultantul" meu actual, GB, considerand ca nu are rost sa mai imi raspunda la mail sau telefon pentru a ma lamuri. La relatii clienti eram directionat catre acelasi "consultant" de mai sus... De aici si blocajul... PS. Intre timp, astazi am fost sunat de consultantul intitial MN pentru a gasi o cale de rezolvare a impasului. Multumesc MN! PS2. Multumesc si comunitatii pentru ajutor 🙂

DanielaH
Moderator
Mulțumim și noi pentru feedback și te mai așteptăm.