la 18-12-2024 07:36 AM - editat ultima oară la 18-12-2024 08:33 AM de DanielaH
Bună lume. În data de 17 dec 2024 în jurul orei. 9.50 am fost contactat de o doamna din partea comp. Orange. Ro. Pentru oferta la tel pe care sint la ab.am căzut de acord pentru un tel HONOR 200 dar cu AB pe care îl am acuma adică smart voce. Dar după cinci minute primesc mes din partea companiei ca abonamentul meu se prelungește cu încă 24 luni cu toate ca am spus respectivei doamne ca doresc tel în rate pe AB. care îl am. Oare este asa de greu sa spui adevărul unei persoane dacă dorește un nou produs ori un nou serviciu. Mai nou aceasta companie nu mai livrează nici nr de înregistrare la cererile pe care le depui. Ce au de ascuns oare?
18-12-2024 08:37 AM - editat 18-12-2024 09:19 AM
Salut,
Faci o sesizare prin formularul de contact și vei primi un număr al sesizării (in josul paginii)
Achiziționarea unui telefon in rate se face prin prelungirea abonamentului pe o perioada de 24 luni (probabil abonamentul tau nu mai exista în oferta).
la 18-12-2024 09:58 AM
"geaba scriem zi de zi pe Comunitate - degeaba ca zilnic apare un client nemultumit de "contractarea unui telefon in rate si o prelungire de abonament telefonic"
la 18-12-2024 02:27 PM
Salutare!
Poti detalia care ar fi diferentele dintre abonamente? Cum spun si colegii din comunitate, un telefon in rate vine "la pachet" cu un abonament pe 24 de luni, asa cum o banca ofera rate cu dobanda.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor