anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament

romeo_amarandei
Junior entuziast

Bună lume. În data de 17 dec 2024 în jurul orei. 9.50 am fost contactat de o doamna din partea comp. Orange. Ro. Pentru oferta la tel pe care sint la ab.am căzut de acord pentru un tel HONOR 200  dar cu AB pe care îl am acuma adică smart voce. Dar după cinci minute primesc mes din partea companiei ca abonamentul meu se prelungește cu încă 24 luni cu toate ca am spus respectivei doamne ca doresc tel în rate pe AB.  care îl am. Oare este asa de greu sa spui adevărul unei persoane dacă dorește un nou produs ori un nou serviciu. Mai nou aceasta companie nu mai livrează nici nr de înregistrare la cererile pe care le depui. Ce au de ascuns oare? 

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Explorator

Salut,

Faci o sesizare prin formularul de contact și vei primi un număr al sesizării (in josul paginii)

https://www.orange.ro/contact 

Achiziționarea unui telefon in rate se face prin prelungirea abonamentului pe o perioada de 24 luni (probabil abonamentul tau nu mai exista în oferta).

mihai_13
Maestru

"geaba scriem   zi de zi pe Comunitate  - degeaba  ca zilnic apare un client nemultumit de "contractarea unui telefon in rate si o prelungire de abonament  telefonic"