anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament si achiziționare telefon in rate neprimit

Florina13
Începător

Buna ziua! In urma primirii unui apel telefonic pentru prelungirea abonamentului si achiziționarea unui tel in rate in baza prelungirii, am acceptat oferta. Echipamentul nu  l am primit, deși a trecut 1 luna de zile...am sunat insistent, mi s a spus ca am notificare de urgentare pe cont și ca o sa fiu sunata in 3 zile, este ora 15 56, a 3 a zi, si nu am fost sunata, ce fel de notificare de urgentare pe cont am avut? Mi s a spus sa aștept pana la ora 18: 00, ce sa mai astept? Sa plătesc iar timp de 2 ani plus o rata pt un telefon pe care nu l am primit?

La ce este bun apelul la 300 daca niciun operator nu poate rezolva situația? 

Daca trec mai multe zile fără sa plătești factura primesti mii de telefoane.

 

3 Răspunsuri 3

svetalex
Maestru

cel mai probabil a fost o încurcătură. Trimite mesaj în secțiunea „Contact” și cu siguranță se va găsi o rezolvare

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îmi pare sincer rău pentru situația neplăcută prin care treci!

În primul rând , niciodată nu mai trebuie să accepți un contract pe care nu îl vezi fizic sau să ți-l trimită pe email. Acum, concret, te rog să trimiți din secțiunea Contact o sesizare.

Dacă ești client Orange Romania, sesizarea o poți depune de aici , mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj", fiind logată cu datele personale:

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Communications, poți trimite sesizarea de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sper să reușești de data aceasta și să se rezolve cât mai repede problema!

DanielaH
Moderator

Florina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?