la 19-07-2023 03:59 PM
Buna ziua! In urma primirii unui apel telefonic pentru prelungirea abonamentului si achiziționarea unui tel in rate in baza prelungirii, am acceptat oferta. Echipamentul nu l am primit, deși a trecut 1 luna de zile...am sunat insistent, mi s a spus ca am notificare de urgentare pe cont și ca o sa fiu sunata in 3 zile, este ora 15 56, a 3 a zi, si nu am fost sunata, ce fel de notificare de urgentare pe cont am avut? Mi s a spus sa aștept pana la ora 18: 00, ce sa mai astept? Sa plătesc iar timp de 2 ani plus o rata pt un telefon pe care nu l am primit?
La ce este bun apelul la 300 daca niciun operator nu poate rezolva situația?
Daca trec mai multe zile fără sa plătești factura primesti mii de telefoane.
la 19-07-2023 04:05 PM
cel mai probabil a fost o încurcătură. Trimite mesaj în secțiunea „Contact” și cu siguranță se va găsi o rezolvare
la 19-07-2023 06:03 PM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru situația neplăcută prin care treci!
În primul rând , niciodată nu mai trebuie să accepți un contract pe care nu îl vezi fizic sau să ți-l trimită pe email. Acum, concret, te rog să trimiți din secțiunea Contact o sesizare.
Dacă ești client Orange Romania, sesizarea o poți depune de aici , mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj", fiind logată cu datele personale:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, poți trimite sesizarea de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sper să reușești de data aceasta și să se rezolve cât mai repede problema!
la 21-07-2023 09:07 AM
Florina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor