la 21-01-2023 07:39 PM - editat ultima oară la 23-01-2023 12:00 PM de GeorgianaD
Salut,
Am incheiat un abonament online ( cel de 15 euro cu reducere 7,5 euro) in aplicatia myorange. Prin curier a sosit simul. Am incercat activarea lui prin chat, nu a mers; prin apel la nr. 300, nu a mers. Imi spun ca nu se regaseste numarul si contractul in baza de date. Paradoxul este ca am contractul pe mail primit. Ce se poate face in aceasta situatie?
la 21-01-2023 08:09 PM
Teddy, bun venit in Comunitate!!!
Din păcate, doar cei de la Orange te pot ajuta in cazul asta. Noi suntem, in mare parte, clienți Orange, ca și tine. Mai insista la Serviciu clienți sau mergi într-un magazin Orange.
la 23-01-2023 11:46 AM
Salutare!
Mai încearcă și astăzi online sau la 300, dacă nu ai reușit. Mă gândesc că o fi apărut deja în sisteme lor.
Baftă!
la 23-01-2023 11:50 AM
Salut,
Am încercat si varianta aceasta, nu s-a rezolvat nimic. Mai astept!
la 23-01-2023 11:51 AM
Atunci scrie-le pe Chat Djingo!
la 23-01-2023 11:53 AM
Asta am incercat prima data.
la 23-01-2023 12:15 PM
Salutare, @Teddy1
Daca inca nu ai rezolvat, sugerez sa mergi intr-un Orange Shop.
la 24-01-2023 08:22 AM
Salut, după mai multe apeluri la 300 am găsit pe cineva care a reușit să vadă comanda online, însă mi-a transmis ca au probleme cu activarea abonamentelor făcute online și nu poate să-mi dea un termen de soluționare.
la 24-01-2023 02:13 PM
Îmi pare rău de situația în care te afli, dar important e că măcar cineva a văzut că ai achiziționat acest abonament și că, la un moment dat, va fi activat și-l vei putea folosi. Recomand sa mai insiști, sa nu lași situația așa.
la 25-01-2023 06:39 AM
Destul de neplăcută situația! Nu știu ce să zic, dar după preluarea fostului Telekom sunt cam multe probleme!
la 27-01-2023 10:25 AM
@Teddy1, s-a rezolvat situația?
27-01-2023 06:41 PM - editat 27-01-2023 06:42 PM
Nu s-a rezolvat. Am mai transmis un mail către Orange. Cred ca singura soluție va rămâne apelarea la ANPC si ANCOM.
P.S. In mailul transmis am atasat contractul si celelalte documente care dovedesc incheierea contractului.
la 30-01-2023 08:44 PM
Într-un final s-a rezolvat problema. Cu greu, dar s-a rezolvat.
la 31-01-2023 08:53 AM
Ne bucurăm și mulțumim pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.