anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare abonament incheiat online in My Orange

Teddy1
Junior

Salut,

Am incheiat un abonament online ( cel de 15 euro cu reducere 7,5 euro) in aplicatia myorange. Prin curier a sosit simul. Am incercat activarea lui prin chat, nu  a mers; prin apel la nr. 300, nu  a mers. Imi spun ca nu se regaseste numarul si contractul in baza de date. Paradoxul este ca am contractul pe mail primit. Ce se poate face in aceasta situatie?

13 Răspunsuri 13

delfinas
Campion

Teddy, bun venit in Comunitate!!!

Din păcate, doar cei de la Orange te pot ajuta in cazul asta. Noi suntem, in mare parte, clienți Orange, ca și tine. Mai insista la Serviciu clienți sau mergi într-un magazin Orange.

 

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Mai încearcă și astăzi online sau la 300, dacă nu ai reușit. Mă gândesc că o fi apărut deja în sisteme lor.

Baftă!

Salut,

Am încercat si varianta aceasta, nu s-a rezolvat nimic. Mai astept!

Vio73
Campion certificat

Atunci scrie-le pe Chat Djingo!

Asta am incercat prima data.  

And04
Cunoscător certificat

Salutare, @Teddy1 

Daca inca nu ai rezolvat, sugerez sa mergi intr-un Orange Shop.

Salut, după mai multe apeluri la 300 am găsit pe cineva care a reușit să vadă comanda online, însă mi-a transmis ca au probleme cu activarea abonamentelor făcute online și nu poate să-mi dea un termen de soluționare.

Îmi pare rău de situația în care te afli, dar important e că măcar cineva a văzut că ai achiziționat acest abonament și că, la un moment dat, va fi activat și-l vei putea folosi. Recomand sa mai insiști, sa nu lași situația așa.

Vio73
Campion certificat

Destul de neplăcută situația! Nu știu ce să zic, dar după preluarea fostului Telekom sunt cam multe probleme!

DanielaH
Moderator

@Teddy1, s-a rezolvat situația?

Nu s-a rezolvat. Am mai transmis  un mail către Orange. Cred ca singura soluție va rămâne apelarea la ANPC si ANCOM. 

P.S. In mailul transmis am atasat contractul si celelalte documente care dovedesc incheierea contractului.

 

Într-un final s-a rezolvat problema. Cu greu, dar s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator

Ne bucurăm și mulțumim pentru confirmare.

Te mai așteptăm în Comunitate.