la 29-03-2024 10:25 AM
Salutări, la finalul lunii februarie am fost contactat de către un operator orange de la un magazin partener din Băneasa shopping city pentru prelungirea abonamentului care îmi expiră. Am fost întrebat dacă vreau să prelungesc si am confirmat, am întrebat dacă după prelungire rămâne la prețul de 7,5€, operatorul a confirmat. După a spus ca pentru a prelungi abonamentul tb sa introducă un telefon cu butoane in valoare de 145, pe care eu nu îl voi plăti. După 2 zile primesc mesaj de la fan curier legat de livrarea unei comenzi în valoare de 145 lei (telefonul în cauză). Am dorit anularea comenzii, am fost la operator și acolo acesta a reconfirmat ce a spus la telefon ca abonamentul este 7,5€ și ca telefonul este gratis, acela s-a oferă doar așa ca să poată efectua el prelungirea. După o lună, vine factura de orange, in prima zi de 76 lei (abonament de 15€) și a doua zi de 82 lei (abonament de 15€ plus rata de la telefon). Am făcut sesizare si încă aștept, au trecut zilele transmise pentru remedierea sesizării, adica 3 zile lucrătoare, deja suntem în a 6 zi lucrătoare și încă nici un răspuns. Ce pot să fac sa soluționez problema, aș dori sa ma adresez și ANPC ca deja este jenantă situația. Sunt consumator de servicii orange de aproape 16 ani (și prepay și abonament).
la 29-03-2024 10:38 AM
Salutare!
Ai primit contractul pe mail sau il poti vizualiza in contul MyOrange? Exista varianta de refuz si revenire la abonamentul anterior (presupun ca abonamentul a fost acceptat telefonic) in termen de 14 zile de la acceptare.
Totusi, un mic calcul din avion ar fi:
PS: nu reusesc sa identific telefonul (145 lei avans + 24 rate x 6 lei = aproximativ 300 lei). Cel mai apropiat ar fi un Realme 9. Ati vorbit de ceva puncte?
la 29-03-2024 10:45 AM
Factura este doar pentru o lună. Telefonul este cu butoane. În my orange îmi apare factura doar pentru o lună. Deci la telefon și după fizic a confirmat operatorul ca telefonul este gratis și nu trebuie să plătesc nimic și ca abonamentul va rămâne cu oferta de 50% reducere.
la 29-03-2024 10:56 AM
Sincer, ce zice factura (82 lei, din care 76 lei abonament si restul (6 lei) rata), plus avansul de plata la curier, nu prea da cu ce zice agentul. De asta intrebam daca ai acces la contract si sa te uiti pe el.
Poti sa pui factura (cu acoperirea datelor personale)?
la 29-03-2024 11:07 AM
la 29-03-2024 11:12 AM
Ramane o singura varianta: verifica in contract sa vezi ce scrie in el. Factura reprezinta abonament intreg (Smart 15) plus telefon in rate. Oricum, ciudate ratele. Practic, platesti aproximativ 30E in 24 de luni.
la 29-03-2024 11:15 AM
Nu am primit contractul pe mail.
la 29-03-2024 11:39 AM
Pentru că ai fost în magazin, verifică documentul semnat, posibil un ”Act adițional” de modificare al condițiilor vechiului abonament, cu noile clauze și condiții stabilite și agreate (prin semnare) de către client și vânzător.
la 29-03-2024 11:17 AM
Păi și ce fac în condițiile astea, eu îmi vreau abonamentul promis, fără telefon fără rate fără nimic. Sunt foarte deranjat de situație, mă gândesc dacă să depun plângere la ANPC și să mă portez la alt operator.
la 29-03-2024 11:21 AM
Recomandarea ar fi refuzul noului contract (ca sa ai ceva scris, trimite prin pagina de contact care este in josul paginii) si, cand vei fi sunat sa ceri o noua oferta cu trimiterea pe mail a contractului sa vezi ce scrie in el.
la 29-03-2024 11:24 AM
Păi au trecut 30 zile de atunci. Eu am mai fost la ei la sediu și au spus ca am contract cu valoare de 7,5€. Și am stat liniștit până a venit factura. Când a venit factura… am avut surprize. Mai pot refuza contractul după 30 zile?
la 29-03-2024 11:28 AM
Va trebui sa contesti factura si sa specifici ca in contractul tau scrie altceva, de asta tot zic sa te uiti in contract sa vezi ce scrie. Poate a fost o implementare gresita a contractului.
29-03-2024 12:12 PM - editat 29-03-2024 03:11 PM
Salut,
Din păcate astfel de situații se întâmplă tot mai des mai ales la ofertarea prin telefon.
Cereți oferta scrisă înainte de a accepta iar faptul că nu ai primit contractul nu e in regula.😞
Daca nu ai semnat fizic nimic suna la 300 sau pe chat și cere o situație a sesizării tale.
Trebuie sa îi contactezi mai des și să ții desfășurătorul conversațiilor cu ei astfel daca vei dori sa faci plângere către ANCP sa ai ce prezenta.
Îți recomand comunicarea pe chat unde poți salva istoricul conversațiilor.
24 rate X6 = 144 exact valoarea telefonului.
la 29-03-2024 11:36 AM
Această factură nu are nici un discount, ba mai mult are și rată inclusă aferentă acelui telefon. Pe scurt, ai achiziționat din SHOP (nu online) semnând pentru un abonament schimbat în SMART15, cu un posibil telefon (refuzat) dar pentru care plătești rate. Fiind un contract semnat în magazin, toate detaliile sunt trecute pe contractul semnat în magazin, inclusiv numărul de telefon și telefonul care fac obiectul acestui contract.
Nu este abonament nou (lipsește Prorata), ci unul prelungit la fidelizare și plătit în rate pe factura Orange. Fiind achiziționat din magazin offline, la o lună deja este tardivă renunțarea, iar anularea nu va fi gratuită atât timp cât are acel telefon luat la fidelizare cu reducere. Ce este de făcut? Citit încă o dată cu atenție contractul și să îți clarifici ce ai ”contractat”. NU ce anume ți s-a spus în magazin, ci pentru ce anume ai semnat.
la 29-03-2024 11:38 AM
Ideea este ca contractul a fost încheiat la telefon, nu am semnat nimic, nici când am fost la shop. Nu am primit contract nici pe mail și nici fizic
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor