la 31-03-2024 02:36 PM
Bună! Am și eu o problemă. Dacă vorbesc cu cineva la telefon și o altă persoană mă sună în timpul așa, eu nu văd ca aceasta mă sună și primește și respins automat. Cum aș putea rezolva?
la 31-03-2024 02:42 PM
Serviciul apel în așteptare se poate activa sau dezactiva:
la 31-03-2024 02:42 PM
Serviciul apel în așteptare se poate activa sau dezactiva:
la 31-03-2024 04:18 PM
Mmm.... nu ar trebui sa primeasca respins. Poate sa primeasca ton de ocupat eventual.
E valabil pentru toate persoanele care te apeleaza? Telefonul este un model cu 3G (cel putin)? Esti pe 3G/4G/5G? Despre ce model de telefon e vorba?
la 31-03-2024 04:36 PM
Ai realizat setări de restricționare apel?
la 31-03-2024 05:20 PM
Bun venit în Comunitate, Malina. Este simplu de rezolvat, din configurarea muniului de "Apeluri", activând "apel în așteptare", sau "call waiting". La tine acum este aleasă opțiunea ca "dacă cineva te apelează în timpul unui apel acesta să primească ton de ocupat... și bineînțeles i se închide automat". Activând "apel în așteptare", cel care te sună va apela obișnuit, iar tu poți decide dacă preiei apelul nou și închizi pe cel vechi, sau continui apelul vechi ignorând noul apel care va apărea ca "apel nepreluat".
Revino pe topic să ne spui dacă ai putut activa "apel în așteptare ".
31-03-2024 06:08 PM - editat 31-03-2024 06:08 PM
Salutare!
Așa cum ți s-a spus deja, activează ,,Apel în așteptare" prin apelare la *43#.
Eu așa l-am activat!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor