16-03-2024 06:06 PM - editat 16-03-2024 06:09 PM
Buna ziua comunitate, sunt nou pe aici. Caut cateva informații cu privire la rezilierea contractului.
Am trimis solicitare de reziliere, mi s-a confirmat prin e-mail ca se va face cu data de 16/03/2004 ,am fost contactat de o doamnă care a confirmat rezilierea pe data de 16/03/2024, dar surpriză, astazi 16/03/2024 mi se emite o noua factură. Sun la calcenter, vorbesc cu un domn, si imi spune că rezilierea se va face pe 16/04.. Ce este de facut cu escrocheriile aceste, tip telekom (la fel proceda)?
Cineva poate să-mi dea o solutie. Oricum i-am anunțat, vorbind cu respectivul, ca nu le mai platesc nici o factură, deodată ce am e-mail de confirmare a rezilierii contractului cu data de 16/03/2024.
P
la 16-03-2024 06:16 PM
Buna
Ce interval de timp este facturat?
la 16-03-2024 06:42 PM
la 16-03-2024 06:26 PM
Salutare!
Cred că dacă ai avut confirmare de reziliere, posibil să fie ultima factură.
Verifică și vezi ce și cum scrie pe ea.
Baftă!
la 16-03-2024 06:37 PM
Nu, au emis factura normală pe perioada 16/03---15/04. Niste escroci.
la 16-03-2024 06:42 PM
Atunci, le trimiți iar o sesizare in care le atașezi și documentul respectiv.
16-03-2024 06:45 PM - editat 16-03-2024 06:47 PM
Ați făcut cererea cu 30 de zile înainte de data facturării?
Aveați perioada contractuala ?
la 16-03-2024 06:48 PM
la 16-03-2024 06:52 PM
Oho, de 4 ani am abonamentul ăsta, expirase perioada , chiarsi așa, poti rezilia contractul in orice moment, legal nu mai au cum sa te oblige sa tii 2 ani obligatoriu.
16-03-2024 06:59 PM - editat 16-03-2024 07:31 PM
Undeva e o eroare de comunicare faceți o noua sesizare in care explicați situația și cereți anularea facturii.
Totuși pe ce data ați făcut cererea de rezilierea?
la 16-03-2024 06:46 PM
Am vorbit astăzi cu un operator si a zis că: lui ii apare ca pe 15/04 se face rezilierea, niste escroci, ce sa mai, am sa fac sesizare la opc, si altele.
la 16-03-2024 07:16 PM
Salut @Vantohi84,
Indiferent unde faci sesizarea către Orange sau către ANPC, rezolvarea va fi aceeași, adică ti se va anula factura emisa astăzi si se va închide abonamentul. Daca vrei sa dureze mai puțin fa sesizarea către Orange de aici: https://www.orange.ro/contact/, daca vrei sa dureze mai mult fa sesizarea către ANPC.
la 16-03-2024 07:31 PM
Am facut,si.... voi fii contactat in 3 zile lucratoare, imi va zice din nou, ce mi-au zis, ca abonamentul se inchide pe 14/04, bla, bla, ei mai incaseaza o luna banii, luna care vine alta factura, si tot așa, tipic inselatoriilor.
la 16-03-2024 08:23 PM
Eu cred că dacă le pui dovada scrisă, ți-l vor închide. Sper să se întâmple!
Succes!
la 27-03-2024 10:51 PM
Cum ai rezolvat? Eu am făcut cerere de reziliere a internetului și cablului tv pentru că nu mai locuiesc la adresa și ei mi-au ignorat cererea și au prelungit perioada contractuala cu toate că am dat refuz la oferta primita. M-am saturat sa fac sesizări.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor