anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot inlocui sim fara a merge in magazin?

anutza54
Începător
Pot inlocui sim fara a merge in magazin?
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru

Da, din contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.

 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

 

Uite aici mai multe detalii https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Jay
Campion certificat
Daca esti pe abonament, poti face asta din contul tau My Orange. Ai un topic cu informatii in link-ul asta.. https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online

svetalex
Maestru

Da, din contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.

 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

 

Uite aici mai multe detalii https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, anutza54. Bine ai venit în comunitate! Ai reușit să comanzi SIM-ul din contul My Orange urmând pașii din topicul menționat de Jay și svetalex?