la 07-02-2021 06:59 PM
la 07-02-2021 07:05 PM
Da, din contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).
Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:
Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:
Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.
După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:
Uite aici mai multe detalii https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online
la 07-02-2021 07:04 PM
la 07-02-2021 07:05 PM
Da, din contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).
Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:
Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:
Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS.
După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:
Uite aici mai multe detalii https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online
la 08-02-2021 02:07 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor