la 09-02-2023 04:08 PM - editat ultima oară la 09-02-2023 04:11 PM de DanielaH
A mai plătit cineva sa nu se poată porta și să rămână cu numărul provizoriu pe toată durata contractului?
la 09-02-2023 04:13 PM
Sallut,
Nu, dar nu am avut nevoie de portare pe abonament. Dar...nu, nu ar trebui sa fie probleme. Si nu am mai auzit de alte persoane care sa fi intampinat problema asta.
Sa inteleg ca la tine a ramas numarul provizoriu? De cat timp s-a finalizat portarea?
la 09-02-2023 07:42 PM
@Mitocionuț: Bun venit în Comunitate. Ai încercat numărul portat și acesta nu este activ? Doar cel temporar? Să înțeleg că ai portat un număr pe un abonament la Orange? De cât timp ai portat numărul/ semnat contractul? Te așteptăm cu detalii.
la 10-02-2023 06:23 AM
Salutare!
Nu este normal să se întâmple așa ceva, adică trebuie să fie o eroare undeva. Tu ai dorit să păstrezi numărul, nu altul nou, pentru că așa, ce rost mai are portarea, nu?
Eu zic să iei legătura cu ei și să vezi ce s-a întâmplat, adică atât cu operatorul de unde ai portat, cât și cu noul operator.
Baftă!
la 10-02-2023 12:46 PM
@Mitocionuț, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor