la 05-06-2024 10:07 AM
Salutare,
În data de 10 august 2024 îmi expira perioada contractuală. Din câte îmi amintesc eu, am un abonament în avans plătit. Întrebarea este dacă mă pot porta din Orange în altă rețea, cu o lună mai devreme. Nu am beneficiat de vre-un telefon, am avut reducere la abonament, jumătate pe 24 luni, care a mai fost între timp mărit cu 1 euro, fără să fiu consultat.... Adică să mă pot porta după 10 iulie 2024 fără penalizări. Multumesc anticipat.
la 05-06-2024 02:13 PM
Prelungire automata cu o luna o au toți și nu se prelungește perioada minima, ci doar perioada contractuală.
Legat de Digi (sunt utilizator și de servicii fixe (6 ani), dat și mobile (prima a fost soacra acum 4 ani și au mai urmat încă 3 numere în urma cu un an jumătate)) :
Restul le descoperi pe parcurs (dacă sunt de bine sau nu). Calitatea este și subiectiva, în funcție de fiecare în parte.
la 05-06-2024 10:42 AM
@DumiM71: Bun venit în Comunitatea Orange. Oricare ar fi rețeaua unde te portezi, prin rezilierea contractului cu Orange înainte de cele 24 de luni vei primi o factură care va include și discounturile menționate de tine ca reducere la abonamentul actual. Deci dacă tot preferi portarea, îți recomand să o faci după data de 10 august 2024. Două luni trec repede, iar oferte vor tot fi, indiferent de operator.
la 05-06-2024 10:46 AM
Salutare!
Sa o luam punctual:
PS: te-as ruga sa verifici lunar toate facturile. Sunt obligatia clientului sa le verifice (si termenul de plata va fi prelungit cat factura este contestata).
la 05-06-2024 11:10 AM
Pur și simplu m-am săturat de aceste mizerii... Nu am primit nici un SMS cu mărirea, iar factura a văzut-o prea târziu. Este a doua oara când pățesc același lucru... În plus noile contracte cu Orange, au prevederi cel puțin ciudate, mărirea abonamentelor cu rata inflației și prelungirea automata cu perioada inițială dacă nu anunți cu 30 zile înainte. Dacă nu pot porta cu o lună înainte, cu un abonament în avans, cum recuperez banii?
la 05-06-2024 11:25 AM
In afara de Digi, si restul au clauze legate de inflatie pe contractele noi. Dupa portare, se va emite factura cu minus (-) si mergi intr-un magazin Orange sau utilizezi pagina de contact si ti se vor spune pasii pentru recuperarea sumelor platite.
Si ai primit SMS la emiterea facturii cu pricina (care avea informarea de modificare contractuala), doar ca probabil nu l-ai bagat in seama. Eu imi verific toate facturile, indiferent cine le emite.
Repet: portarea o poti face oricand, doar sa iei in calcul eventualele reduceri sau bonusuri primite care trebuiesc platite inapoi. De asta recomandam sa astepti pana trece perioada minima contractuala.
05-06-2024 12:06 PM - editat 05-06-2024 01:23 PM
Salut,
Sfatul meu este sa duci contractul la capăt iar cu 30 de zile înainte să ceri rezilierea contractului și trecerea la prepay Orange.
Astfel vei putea face portarea către orice rețea fără riscul de a primi penalizări și de asemenea nu vei fi presat de timp.
la 05-06-2024 12:27 PM
Salutare!
Poți face portarea oricând, nu este problemă. O să ai factura după portare și acolo vei avea probabil diferența de cost la eventualele reduceri pe care le-ai avut.
Referitor la faptul că unii nu majorează, te-ai gândit la ce vei face dacă majorează și cei la care te duci? Dacă merge cineva pe premiza că unii nu vor majora niciodată, e foarte bine!
Baftă!
la 05-06-2024 01:19 PM
Nu clauza de creștere a abonamentelor cu rata inflației mă îngrijorează cel mai tare, cealaltă cu prelungirea abonamentului automat cu durata inițială, dacă nu anunți cu 30 de zile înainte.... Orange e singurul operator care a nascocit asta, cel puțin din ce știu eu. Sincer, nu as fi vrut să portez, am avut 3 abonamente in familie, din care două s-au dus la Digi acum 2 ani, cel din urmă abonament se va duce tot acolo... Pur și simplu, sunt scârbit de politică Orange din ultimi ani, de creștere a abonamentelor, de modificările dese contractuale-vezi ultima cu politică de roaming..... Abia aștept sa portez la Digi. Cel puțin de la Digi, am fost sunat de fiecare dată, dacă au fost unele modificări. Pe unde am călătorit în țară sau străinătate, nu am avut problema cu semnalul...Nu am așa mare viteza la internetul de la Digi, dar pot trai și așa. Multumesc tuturor pentru răspunsuri.
la 05-06-2024 02:13 PM
Prelungire automata cu o luna o au toți și nu se prelungește perioada minima, ci doar perioada contractuală.
Legat de Digi (sunt utilizator și de servicii fixe (6 ani), dat și mobile (prima a fost soacra acum 4 ani și au mai urmat încă 3 numere în urma cu un an jumătate)) :
Restul le descoperi pe parcurs (dacă sunt de bine sau nu). Calitatea este și subiectiva, în funcție de fiecare în parte.
la 05-06-2024 05:35 PM
Dacă nu anunți cu 30 de zile înainte de încetarea contractului că vrei să renunti, Orange prelungește automat contractul cu perioada minimă inițială, adică venind de pe un contract de doi ani, dacă nu anunți expres cu 30 zile înainte, vei avea încă doi ani. Exact așa scrie în noile contracte, bonus creșterea abonamentelor așa cum vor decide ei, sunt forumurile pline de plângeri... Deci pas, nu mă mai poate întoarce din drum.
05-06-2024 05:40 PM - editat 05-06-2024 06:06 PM
Poți să ne oferi un screenshot
Normal se prelungește cate o luna.
la 05-06-2024 05:40 PM
Nu ai înțeles, ți se prelungește cu câte o lună. Așa este la toți!
la 05-06-2024 05:46 PM
Puteți întra pe Softpedia, în categoria Orange, acolo veți găsi useri care au încheiat contracte noi.
la 05-06-2024 05:53 PM
Fara surse care să dovedească acest lucru lucram cu supoziții.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor