la 06-01-2024 10:55 PM - editat ultima oară la 08-01-2024 08:18 AM de DanielaH
de 2 ani cred ca am youtube premium pe factura ( ca cost suplimentar ) .. de ce nu se mai facturează ?
06-01-2024 11:05 PM - editat 06-01-2024 11:05 PM
Salut Burako și bun venit în Comunitatea Orange. Dacă abonamentul tău nu se mai facturează prin intermediul abonamentului, deși nu ai schimbat nimic, poți afla / remedia problema contactând Serviciul clienți printr-una din variantele de aici, explicându-le situația, aceasta fiind o problemă specifică pe contul tău. Personal îți recomand chat-ul Djingo, de luni - vineri, după ora 9:00. Numai bine și te așteptăm să ne spui dacă ai reușit.
la 07-01-2024 06:03 AM
Salutare!
Probabil s-a schimbat ceva și trebuie ținut cont de acea schimbare. Poți să întrebi la Orange sau să găsești altă metodă de plată a YouTube Premium.
Succes!
la 07-01-2024 09:32 AM
Salut,
Eu as pune o intrebare la Google (YouTube). Pentru ca e posibil ca ei sa nu mai accepte metoda asta de plata.
Ai aici link catre pagina de support.
la 09-01-2024 10:45 AM
@Burako, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu informații.
la 09-01-2024 12:51 PM
Nope, nu știu de ce nu se mai facturează. Poate s a terminat colaborarea între orange și youtube întrucât acum am observat ca cel de familie este de 52 de lei față de 37 sau cat era înainte..
la 09-01-2024 01:00 PM
Ai intrebat si la YouTube? Ei ce ti-au zis?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor