anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu se mai facturează Youtube premium?

Burako
Începător

de 2 ani cred ca am youtube premium pe factura ( ca cost suplimentar ) .. de ce nu se mai facturează ? 

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

Salut Burako și bun venit în Comunitatea Orange. Dacă abonamentul tău nu se mai facturează prin intermediul abonamentului, deși nu ai schimbat nimic, poți afla / remedia problema contactând Serviciul clienți printr-una din variantele de aici, explicându-le situația, aceasta fiind o problemă specifică pe contul tău. Personal îți recomand chat-ul Djingo, de luni - vineri, după ora 9:00. Numai bine și te așteptăm să ne spui dacă ai reușit.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil s-a schimbat ceva și trebuie ținut cont de acea schimbare. Poți să întrebi la Orange sau să găsești altă metodă de plată a YouTube Premium.

Succes!

 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Eu as pune o intrebare la Google (YouTube). Pentru ca e posibil ca ei sa nu mai accepte metoda asta de plata.

Ai aici link catre pagina de support.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Burako, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te așteptăm să revii cu informații.

Nope, nu știu de ce nu se mai facturează. Poate s a terminat colaborarea între orange și youtube întrucât acum am observat ca cel de familie este de 52 de lei față de 37 sau cat era înainte..

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ai intrebat si la YouTube? Ei ce ti-au zis?

Client Orange