anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare de la DIGI la Orange

Razvan18
Junior

Bună ziua. 

am făcut o cerere online de portare de la DIGI la Orange. Mi-a venit numărul temporar , totul bine am ales data de portare ca fiind data de 9 ianuarie. Vineri, în data 5 ianuarie am primit mail ca portarea nu a fost aprobată. 
Am primit acest mesaj de la cei de la DIGI “Stimate client, am primit solicitarea dvs de portare pentru numarul xxxx. Acest numar se afla sub perioada contractuala si veti achita taxele pentru rezilierea anticipata. Anulati cererea de portare, alegeti sa ramaneti in reteaua Digi si beneficiati de oferte cu reduceri si telefoane cu avans 0 si 24 de rate. Pentru detalii apeleaza 031.400.7073. Echipa Digi” . Deși în prealabil am fost la DIGI și mi-a confirmat ca pot să fac portarea, la fel și azi. Mi s-a spus ca numărul poate fi portat fără a plăti nimic. Menționez ca numărul este pe numele tatălui meu la DIGI.
cei din shop de la orange mi-au zis să mai încerc online.
acum am primit factura de la orange, dar de ce? Dacă portarea nu s-a făcut? Sau se va face mâine ? Chiar dacă am primit mesajele de mai sus?

multumesc  

18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember

Salut,

Rezolva intai problema cu Digi. Daca ai avut parte de reduceri sau ceva in perioada contractuala, e posibil ca operatorul sa-ti ceara despagubiri in caz de reziliere inainte de termen. Deci, rezolva intai problema cu Digi. Orange se pare ca te primeste cu bratele deschise. Ideea e ca momentan Orange te taxeaza pe numarul temporar, iar Digi pe cel vechi. Ceea ce nu e ok deloc.

Cel mai bine, treci numarul pe Prepay Orange. Dupa care, daca vrei neaparat, poti sa-l treci pe abonament (cu toate ca, recomandarea mea ar fi sa-l lasi pe Prepay).

Client Orange

La DIGI mi s-a spus și astăzi ca nu trebuie sa plătesc absolut nimic la ei. Ca numărul meu poate fi portat pentru ca nu am achiziționat un telefon, caz în care trebuia sa plătesc pentru rezilierea contractului anticipata. 

De acord... Cu toate astea, cei care ti-au respins cererea de portare inteleg ca sunt cei de la Digi. Deci...tot cu ei trebuie clarificat ce si cum.

Da-le un email, spune-le si lor faptul ca nu ar trebui sa platesti nimic in cazul asta, si vezi ce-ti spun. Poate e doar o eroare umana si se poate remedia usor.

Client Orange

Ok, mulțumesc frumos! 

In caz de ceva, le poti arata si pagina ANCOM de aici unde se mentioneaza foarte clar ca:

[Din partea operatorului donor]

"Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare:

  • existenţa unor datorii ale abonatului către operatorul donor;
  • existenţa unei durate minime a contractului încheiat cu operatorul donor;
  • suspendarea furnizării serviciului prin intermediul numărului respectiv."
Client Orange

Apropos. Profita de ocazia creata de acest refuz si asigura-te ca cererea de portare este facuta catre Orange Romania SA, si NU Orange Romania Communications SA (adica fostul Romtelecom/Telekom Fix).

Crede-ma, cele doua NU sunt deloc acelasi lucru. 🙂 Si nu vrei portare in OROC.

Si inca o chestie: NU iti face portare online sau telefonic sunand la 021 9890! Vei ateriza la OROC.

Acel 021....ar trebui sa-ti dea un indiciu. Este prefix de Romtelecom. Numerele de telefon fix Orange incep cu 0374 (de exemplu 0374 300 300 pentru Relatii Clienti).

Deci, cand va fi vorba de portare, mergi intr-un Orange SHOP (nu partener si nu Store!) si asigura-te ca scrie Orange Romania SA pe cererea de portare.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare:

  • existenţa unor datorii ale abonatului către operatorul donor;
  • existenţa unei durate minime a contractului încheiat cu operatorul donor;
  • suspendarea furnizării serviciului prin intermediul numărului respectiv.

Operatorul donor poate refuza cererea de portare în următoarele condiții:

  • cererea nu este corect completată;
  • datele de identificare a abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a cărui  portare se solicită;
  • numărul se regăsește în una dintre categoriile de resurse de numerotaţie exceptate de la portabilitatea numerelor;
  • operatorul donor nu furnizează servicii prin intermediul numărului respectiv (de exemplu, prin încetarea contractului ca urmare a unei solicitări venite din partea utilizatorului anterior depunerii cererii de portare);
  • numărul pentru care se solicită portarea nu a fost utilizat pentru convorbiri în rețeaua operatorului donor;
  • cartela SIM este declarată pierdută/furată.

Încearcă să ei legătură cu Orange și Digi pentru a afla motivul refuzului.

Orange relații clienții 300

Digi: 0314004401

Pololică
#StarMember

Salutare! 

O intrebare: cine trebuia să fie titular la Orange, tu sau tatăl tău? Una din condițiile portarii este ca titularul să semneze cererea. Același lucru dacă este abonament nou: același titular ca și în "cealaltă" parte. 

Eu trebuia să fiu titularul. 

Cred ca aici e problema. Cineva cere portarea numărului altei persoane. 

Recomand ca tatăl tău (sau voi împreună) să mergeți la Digi și să întrebați care este problema. Asta preventiv.

Apoi puteți face din nou portare, dar pe numele tatălui tău și apoi mergeți într-un magazin Orange și îl preiei tu (se numește cedare de contract). 

Și cum zicea și @arsradu, asigurați-vă ca rețeaua este Orange. Până la finalizarea achiziției, încă sunt diferențe. 

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Și eu cred că tot aia este problema. Adică trebuie să fie aceeași persoană!

Baftă!

Salutari,

Trebuie sa mentionez ca portarea se poate face si pe alt titular, nu neaparat cel care porteaza nr. De exemplu, eu imi pot porta nr. de la reteaua X pe Orange, si noul contract sa fie pe numele vecinului meu Ion. nu pe al meu. 

Seara buna.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Cred că ar fi ideal o detaliere mai amplă a informației. 

Eu înteleg de la colegul nostru de comunitate ca tatăl este titular la Digi și portarea a făcut-o el (și aici aș adăuga faptul ca eu înțeleg ca el (colegul) a cerut portarea,) nu titularul de la Digi.

Dacă interpretez corect informația de la tine, tu (titular) faci cererea de portare, dar noul abonat este altul. Presupun ca la semnarea noului abonament se face o cedare de contract ("cesiune"). Deci, da, pașii aceștia sunt foarte plauzibili. 

Salut,

Nu trebuie sa se faca nici un alt act, nu se face cesiune. Se poate face contractul direct pe alta persoana :). Iti dau acum un exemplu intalnit de mine in shop, chiar in urma cu cateva zile, dar cu nume schimbat:

Ion, impreuna cu fratele lui Mihai vin in shop si doresc o portare in Orange. Ion, abonat la competitie, doreste portarea numarului 07XX XXX XXX la Orange, dar pe contul lui Mihai, abonat deja la noi, pentru a primii reducerea Family pe numarul ce urmeaza sa fie portat. Se face cererea de portare pe numele lui Ion, care aduce numarul din alta retea, iar contractul la Orange este facut pe numele lui Mihai. Fara cesiune sau alte acte. Ca si o portare "normala" sa spun asa.

Sper ca te-am lamurit

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning