anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata in valoare de 1.18 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes

TataGicu
Începător
De ceva timp imi apar saptamanal costuri suplimentare fara sa fi activat nimic.
De unde aceste costuri ?
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
Salut! Ai instalat vreo aplicatie in aceeasi perioada? Ca sunt aplicatii care trimit sms-uri in functie de permisiunile pe care le primesc la instalare.. Ai in link-ul de mai jos niste informatii, cum sa te dezabonezi, daca este vorba si in cazul tau de un numar din lista.. https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2020-06/Lista-numere-scurte-16.06.2020.pdf

arsradu
Specialist certificat
Orange Games. Si nu m-ar mira sa fi fost activat automat de Orange, fara acordul tau. De ce? Pai de ce nu? Daca se poate. In fine. Vezi daca te ajuta informatiile de aici pentru dezabonare: https://www.orange.ro/help/cum-anulez-abonamentul-pentru-jocuri-din-orange-games-11828 Sau de aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez

Miha_Z
Campion
@arsradu sa știi că și eu m-am întrebat dacă Orange chiar ar fi capabilă de asemenea practici neortodoxe. In ultimele luni mulți cunoscuți s-au plâns de acele costuri și toți spuneau că nu au făcut nimic în plus care sa fi condus la abonarea la vreun joc. Ar fi urat daca ar recurge la aceste practici, care pentru unii oameni sunt destul de costisitoare, doar cu scopul de a-și crește ei profitul. @TataGicu poți suna la 300, apoi tastele 520 pentru a intra în legătură cu un operator și să le soliciți blocarea plăților pe toate numerele deținute. Ei îți pot spune și la ce număr poți suna pt dezabonarea de la jocul respectiv.

arsradu
Specialist certificat
Si in comunitate sunt multi care s-au plans de asta. Si hai sa zici ca poate unii au dat click din greseala, sau s-au abonat din greseala. Dar chiar toti sa fie asa de atehnici...? Eu nu prea cred. Coincidenta e cam mare ca sa fie doar o coincidenta. Si daca abonamentele se pot mari fara acordul clientului, de ce nu s-ar putea si subscrie la servicii cu plata, tot fara acordul lui? Vazusem ceva similar si in comunitatea Orange Franta (Orange Jeux acolo). La fel, clienti subscrisi la servicii cu taxa, fara acordul lor. Coincidenta? I think not. Uite aici un exemplu: https://communaute.orange.fr/t5/offres-mobile-Orange-et-options/Abonnement-abusif-au-service-Orange-jeux/td-p/1469907

Viocat
Senior certificat
@radu Modurile de a face bani sunt preluate rapid. @TataGicu verifica de cand ai costul suplimentar, poate nu e prima luna. Inainte de data primei facturi de la orange incarcata cu costuri suplimentare(deci data anterioara acelei facturi) verifica sms primite de la orange cu activarea serviciului. Telefonul il folosesti numai tu sau mai pune mana vreun copil pe el? Cativa cunoscuti au patit-o asa.

arsradu
Specialist certificat
Si inca un topic similar, de data asta de la noi din comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2874090-reclamatie-jocuri-telefon Si inca unul aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2733711-jocuri-orange-opresc-costurile Deci...cati dintre oamenii astia (si toti cei care au mai raportat aceeasi problema pe alte topicuri) ar fi in situatia ca altcineva sa le fi intrat pe telefon? Multi dintre clienti (daca nu chiar toti) nici macar nu au aplicatia instalata. Iar unii dintre ei (cum e cel din topicul de mai sus) nu are nici macar optiunea de dezabonare, pentru ca nu apare ca fiind abonat in primul rand! Deci e clar ca abonarea nu s-a facut prin aplicatie. Trebuie sa fii orb sa nu vezi ca toata chestia asta e cat se poate de intentionata.

Marius_8
Începător
Pe telefonul socra-mii e a doua oara cand apare acest cost. Nu e abonata la nici un joc. Eu ii administrez contul si nu e nimic in plus la optiuni sau abonamente. Are doar costul de 99 de eurocenti.

Abonat
Explorator entuziast
De abia azi am observat că am cost suplimentar pe numărul de internet fix (prin sim+router) În factura detaliată am găsit scris doar "Conținut multimedia". Am sunat la 300 pentru lămuriri - s-a menționat ceva despre Jocuri pe telefon - dacă erau "jocuri pe router", mai ziceam :) Deci exclus să fi dat eu click aiurea pe undeva - m-aș fi abonat cu numărul de mobil (074...), nu cu cel de fix pe care nici nu-l știu pe de rost (037...) Apoi am găsit în mesageria routerului exact 11 SMS-uri - deci sunt client fidel se pare, din 7.martie!!! :) La al doilea apel la 300, mi s-au oferit doar 10 EUR compensație, că n-am anunțat mai din timp. Într-adevăr, este ciudat ca din martie până acum să nu observ cost suplimentar pe factură. Doar că facturile mi se achită automat de către bancă, nici nu le văd... 11 x 1.18 = 12,98 EUR, deci 2,98 EUR pierderea mea. Problema este că mi-am pierdut încrederea în securitatea rețelei legat de acest router Huawei - să aibă legătură cu hackerii și "operațiunea specială"?

arsradu
Specialist certificat
Nu, n-are legatura cu router-ul si cu atat mai putin cu "operatiunea speciala". E o practica (as zice frauduloasa) a Orange-ului de a scoate niste bani in plus de la abonati. Si sunt multi clienti in situatia asta. Din pacate, dupa cum ai vazut probabil si in exemplele date de mine mai sus, problema nu e doar la Orange Romania. E si la compania mama, Orange Franta.