anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot cumpara telefon in rate

user_14809431
Începător

Bună. Dacă vreau să cumpăr un telefon în rate la prelungirea abonamentului primesc următorul mesaj:

Ai atins valoarea maximă a ratei pentru achiziția produselor cu plata în rate pe factura Orange. Diferența se va regăsi în linia Avans, valoare ce trebuie achitată la livrare.

Specific că nu am alte rate iar perioada contractuală a expirat. A mai întâmpinat cineva problema? cum ați rezolvat?

Mulțumesc pentru un eventual răspuns.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Eu inteleg din mesaj ca pretul telefonului e mai mare decat suma pt care poti plati in rate, asa ca trebuie sa achiti un avans pt suma neacoperia de rate, care trebuie platit in momentul in carebti se livreaza telefonul. Banuiesc ca e un iPhone... De ex, pretul telefonului e 1000 de euro, dar pe contul tau poti fi creditata pt rate doar pt 800 de euro. Restul de 200 de euro trebuie platit cand primesti produsul, ca un avans. Cei 800 de euro vor fi impartiti in rate lunare egale.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, am întâmpinat și le-am scris la adresa magazinonline@orange.ro sau am intrat pe chatul lor ( cel al magazinului online, parcă are program L-V între 10-20) și am fost ulterior contactat și am rezolvat.

Sper să reușești și tu!

 

delfinas
#StarMember

Eu inteleg din mesaj ca pretul telefonului e mai mare decat suma pt care poti plati in rate, asa ca trebuie sa achiti un avans pt suma neacoperia de rate, care trebuie platit in momentul in carebti se livreaza telefonul. Banuiesc ca e un iPhone... De ex, pretul telefonului e 1000 de euro, dar pe contul tau poti fi creditata pt rate doar pt 800 de euro. Restul de 200 de euro trebuie platit cand primesti produsul, ca un avans. Cei 800 de euro vor fi impartiti in rate lunare egale.

Anca07
#StarMember

Buna @user_14809431 

Iti recomand sa mergi intr-un magazin fizic. Si eu am intampinat ceva probleme la contractarea unui abonament cu telefon, in online, iar intr-un store am rezolvat totul foarte rapid, ba chiar mai mult, am luat un telefon fara niciun avans, pentru care in online aveam avans considerabil.

Zi cu soare!☀️

DanielaH
Moderator

@user_14809431, ai reușit să achiziționezi telefonul?

Nu am reușit și nu mi-a rămas decât soluția de portare la alt operator.