anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Păcăleală Orange de zile mari

Anitza53
Începător

Povestea mea e așa: vroiam să cumpăr telefon ca na la cel vechi nu mai merge butonul , nu merg aplicațiile bancare, un pic spart etc și mă pun pe treabă ca de sunt client de peste 20 de ani la Orange și plătesc de toate fără să primesc mare lucru și fără să cârtesc. 
pasul 1 sun și sun și iar sun și cică nu mă încadrez ca mi a renoit contractul recent de la ei prin telefon deși mi au spus ca dacă vreau telefon oricând se poate doar să prelungesc ca e foarte avantajos dar sincer nu a fost ,dar na am trecut cu vederea, nu am timp să mai reclam și am lăsat așa.

2. Merg în magazin și aici s a rupt firul. Da se poate cum să nu .și plătiți abonament extrem de ieftin , mai ieftin decât acum și uita așa m am trezit cu un abonament mai mult decât dublu pe lângă rata la telefon plus încă 5 abonamente de telefonie plus renoire contract internet televiziune etc tot ce se putea reînoi deși nu aveam nevoie 7 cartele de telefonie 2 prepay și 5 abonamente, reinstalare televiziune etc cu tot tacâmul și o rată mai mare decât la mașină .Mi s a sus ca voi plăti pe lună o sumă cu tot cu rata și m am trezit cu dublu. 

stau și mă gândesc cu ce am greșit ca am avut încredere în Orange dar de fiecare dată fără excepție sunt păcălită. Chiar așa de disperați.

10 Răspunsuri 10

Anitza53
Începător

Mi am făcut treaba acum să umblu pe la ANPC ,să sun și să fac reclamații ca de tot nu aveam treabă.destula .Consider ca ar trebui amendați pentru practici mincinoasă.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Nu înțeleg cum să ți se facă încă 5 abonamente și să nu observi? Unde ai pățit asta?

Ai reclamat acest aspect din secțiunea Contact ? Dacă nu ai făcut-o, te sfătuiesc s-o faci , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Acolo povestești toate aceste aspecte. Sincer, repet, nu înțeleg cum să ți se facă atâtea abonamente și să nu vezi la fața locului!

Baftă!

Anca07
#StarMember

Buna @Anitza53 

Subscriu si eu la ce a zis Vio. Mi se pare putin ireal sa nu stii ce semnezi sau sa nu intelegi/fii atenta la faptul ca vei semna pentru un numar asa de mare de abonamente reinoite. 

In toata istoria prezentata de tine, poate ar fi fost util sa fii atenta la ceea ce semnezi, si daca aveai dubii, sa nu semnezi/accepti telefonic.

Seara faina!🌙

MihaiC99
Explorator

Buna,

Primirea a 7 sim-uri nu va ridicat nici un semn de întrebare?

Ceva nu se leagă în această situație prezentată.

Atât timp cât ați semnat un contract într-un magazin fizic aveați și posibilitatea de-al citi.

Este posibil sa fi omis câteva detalii/informații.

mihai_13
Maestru

Ai contractul ! ai citit !? ai semnat ?  acum plateste ! data viitoare citeste ce semnezi ! 

poti sa o ei ca pe o gluma ce am scris  -  dar este crudul adevar din pacate pentru tine- si nu esti singurul client care nu citeste ce semneaza.

Shadow1
Explorator

Ce vina are Orange ca tu ai semnat ca primarul? Orice contract trebuie citit înainte de a fi semnat.

Foarte interesanta logica. Deci faptul ca un angajat Orange a bagat unui client pe gat nspe abonamente folosind practici neloiale de vanzare si abuz de incredere - este ok, nu e nici o problema.

Intotdeauna clientul e de vina ca nu citeste contractul... Va zic eu ce se intampla cand citesti contractul:

  • Se incep presiunile din partea consultantului de vanzari, iar in cazul meu am descoperit cateva luni mai tarziu ca optiunile mele alese referitor la GDPR nu au fost respectate, desi in contract am bifat altceva.
  • Se lasa cu scandal (experienta unor cunoscuti), iar consultantul nu vrea sa recunoasca ca a bagat pe gat extra abonamente. Rezultatul e acelasi - pleci din magazin fara nici un abonament si cu nervii facuti varza.

Problema e in target-uri de vanzari greu de atins si angajati fara pic de scrupule, iar managementul e uneori complice.

Nici angajatul nu e un sfânt dar dacă clientul ar fi și el atent nu ar mai fi păcălit.

Orange are practica asta de mulți ani și se bazează fix pe faptul ca clientul nu e atent

De peste 12 ani eu cumpar din magazinul online telefoane in rate si eventual avans - tot de acolo imi selectez si abonamentul  - DE CE NU FACETI TOTI LA FEL ?  (stiu multi nu stiu sa deschida un calaculator cu windows )  

MihaiC99
Explorator

Personal nu cred că este o practică Orange și de obicei ne place sa generalizam.

Vorbim de niște cazuri izolate în care unii angajați folosesc aceste practici pentru a obține anumite bonusuri.

Am semnat și eu contracte in magazinul fizic și nu am plecat niciodată cu servicii in plus fara acordul meu.

In primul rand clientul trebuie să citească orice document pe care îl semnează indiferent de timpul necesar pentru a realiza acest lucru.

In cazul persoanelor mai în vârstă ar fi de preferat sa fie însoțite de un membru al familiei.

Din câte știu eu când îți faci cinci abonamente noi vei primi 5 sim-uri noi și acest lucru ar trebui să ridice semne de întrebare.

In acest caz trebuie contactat Orange și văzut în ce conditii se pot rezilia aceste abonamente.

P.S. Este greu de demonstrat că un angajat a încărcat un client cu X abonamente 

(având în vedere că clientul a semnat).

Exemplu: Fara legătură cu acest caz

Mă duc in magazin și cer 5 abonamente după care mă răzgândesc deoarece primesc o oferta mai buna de la un alt furnizor și fac sesizare către Orange că angajatul a creat 4 abonamente pe care nu le-am cerut .

Poate fi sancționat angajatul pe nedrept?

Citire oricărui contract indiferent de furnizor este atât un drept cât și o obligație.