la 08-01-2025 12:17 PM
Buna ziua. Contractul meu a fost schimbat dupa un apel telefonic fara aprobarea mea pentru nimic. Ce ar trebui sa fac pentru a anula contractul?
08-01-2025 12:21 PM - editat 08-01-2025 12:23 PM
Salut,
Depune o sesizare prin formularul de contact și explică ce sa întâmplat.
Posibil sa existe și înregistrarea conversației.
https://www.orange.ro/contact/
la 08-01-2025 01:24 PM
Salutare!
In primul rand, daca te afli in cele 14 zile, poti renunta oricand la noul contract cu revenire la cel vechi fara batai de cap. O poti face ori apeland telefonic (300), ori pe pagina de contact recomandata de Mihai.
Atentie, pasii recomandati sunt pentru revenirea la contractul anterior (daca mai aveai perioada minima contractuala, ar fi bine sa nu-l inchizi inainte sa se termine).
la 08-01-2025 02:03 PM
Buna,
Depune o sesizare prin apel la 300, magazin sau contact pe orange.ro. Daca ai trecut de perioada de anulare a contractului, adica cele 14 zile, si consideri ca vocea a fost prelungita fara acordul tau se poate asculta apelul, acesta fiind inregistrat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor