anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Terminarea contract

Karcsi
Vizitator

Buna ziua. Contractul meu a fost schimbat dupa un apel telefonic fara aprobarea mea pentru nimic. Ce ar trebui sa fac pentru a anula contractul? 

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Explorator

Salut,

Depune o sesizare prin formularul de contact și explică ce sa întâmplat.

Posibil sa existe și înregistrarea conversației.

https://www.orange.ro/contact/ 

1000000574.jpg

Pololică
#StarMember

Salutare!

In primul rand, daca te afli in cele 14 zile, poti renunta oricand la noul contract cu revenire la cel vechi fara batai de cap. O poti face ori apeland telefonic (300), ori pe pagina de contact recomandata de Mihai.

Atentie, pasii recomandati sunt pentru revenirea la contractul anterior (daca mai aveai perioada minima contractuala, ar fi bine sa nu-l inchizi inainte sa se termine).

budgetbirdeye
Junior entuziast

Buna,

Depune o sesizare prin apel la 300, magazin sau contact pe orange.ro. Daca ai trecut de perioada de anulare a contractului, adica cele 14 zile, si consideri ca vocea a fost prelungita fara acordul tau se poate asculta apelul, acesta fiind inregistrat.