anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Operatorul Orange a mărit abonamentul fără să fiu înștiințat și fără acordul meu

Alex_Alex
Începător
Bună dimineața, Operatorul Orange a mărit abonamentul fără să fiu înștiințat și fără acordul meu, iar pentru asta am renunțat la serviciile acestora. Unde pot să fac reclamatie, deoarece refuză să-mi rezilierea contractul. Mulțumesc!
5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Salut Alex! Care e motivul pentru care se refuza rezilierea? Reclamatie poti sa faci la ANPC. Dar ideal ar fi sa ajungi la o solutie amiabila cu operatorul. Ca idee, cred ca notificarea a fost. Doar ca era pe factura, undeva nu foarte vizibil. Si au considerat acordul implicit. Ceea ce nu e ok deloc. Dar n-am mai auzit sa-ti refuze cererea de reziliere in conditiile astea. De-aia te intrebam care a fost motivul pe care ti l-au dat pentru acel refuz.
Client Orange

7UP
Explorator
Orice companie are dreptul de a notifica clientul pentru modificări contractuale înainte cu 30 zile indiferent prin ce mijloace de comunicare ( apel, mesaj pe telefon , email , factura ) e de datoria clientului sa se uite macar pe factura. Termenul de reziliere unilaterala e de când ai primit notificarea 30 zile.

Alex_Alex
Începător
Bună seara, Dacă nu primește factura? Poate o aruncă la gunoi, poate îi dă foc, poate o da la alta persoana , sunt 'n' motive. Compania Orange se spală pe mâini... " de la noi a pleca". Nu a fi fost corect cu confirmare? Fac reclamatie la instituțiile statului .

teacher_
#StarMember
Salut! Și mie mi-a fost modificat abonamentul fara acordul meu, dar după cum spuneau colegii mei, am primit un SMS, pe care nu l-am băgat în seamă în acel moment. Abia când am văzut factura mi-am dat seama despre ce este vorba. Poți face reclamatie unde dorești, e dreptul tau, dar despăgubiri nu te aștepta să primești, poate 1-2 euro, sau oricum, valoarea diferenței dintre cat plăteai și cât plătești acum.

Vio73
#StarMember
Salutare! Cred că este bine să ne uităm cu atenție la toate înștiințările pe care le primim, atât pe email, sms sau factură, pentru a putea vedea din timp ce se întâmplă și a lua atitudine, dacă este cazul.