la 25-09-2024 07:35 PM - editat ultima oară la 26-09-2024 08:03 AM de DanielaH
Cum este posibil sa primesti la prelungirea/ fidelitatea abonamentului aceasi oferta ca si cei care acum intra in rețeaua Orange? Concret vreau sa imi prelungesc abonamentul, dar primesc aceasi oferta ca si cei care vin acum la Orange, adica 5.5 euro abonamentul! Asta inseamna fidelitatea clienților vechi?
25-09-2024 07:45 PM - editat 25-09-2024 07:49 PM
Salutare!
Din păcate, este neplăcut, dar așa este! Probabil că pentru Orange, dar și pentru celelalte companii de telecomunicații ( pentru că nu doar la Orange se întâmplă), sunt mai importanți clienții noi decât cei vechi. Sau se bazează pe faptul că se mulțumesc și cu astfel de oferte și nu pleacă! Din păcate, de multe ori , se înșeală.
Altfel spus, oferta este una foarte bună, iar dacă nu te mulțumește, ai și varianta cu yoxo nelimitat la 19 lei.
Detalii aici:
https://www.yoxo.ro/
Avantajul este că, atât la cel de 5,5 euro, cât și la yoxo de 19 lei, este net nelimitat pe bune, față de concurența directă.
Baftă!
la 25-09-2024 08:00 PM
Salutare!
Un client nou nu are posibilitatea de a lua telefon în rate.
Restul, depinde de fiecare ce nevoi are. La Digi fidelizarea este 0 barat (și sper ca nu va comenta cineva ca țin cu Orange întrucât sunt cu cablul la Digi de aproape 7 ani și nu m-au întrebat niciodată dacă am și alte nevoi sau dacă doresc ceva suimentar de la ei).
la 25-09-2024 10:35 PM
Salut @FG1,
Da, cam atat se poate in acest moment. Daca vrei o oferta mai buna inițiază o cerere de portare pentru numarul tau. Atunci te va suna cineva sa iti faca o oferta mai buna ca pe site.
la 25-09-2024 10:55 PM
FG, bun venit in Comunitate!!!
Abonament de 5.5 euro mi se pare o oferta f buna. Noii clienti sunt f importanti pt o companie, pt ca doar bebelusii nu sunt clienti, in rest majoritatea romanilor au macar un telefon mobil, asa ca cei noi sunt atrasi si prin oferte de nerefuzat.
la 25-09-2024 11:05 PM
Cât de redus să fie un abonament pentru a fi clientul mulțumit? Câte avantaje să primească pentru a fi îndestulat? Uneori pretindem prea mult pentru o fidelitate frivolă și uităm că fiecare dintre abonați au fost cândva ”new entry”. Fidelitatatea față de un operator înseamnă mai mult decât ”dă-mi pe gratis sau plec”. În acest sens a fost scris un exemplu despre pilda fiului risipitor.... dar asta e din alt scenariu. Întotdeauna există alternative, însă modul de alegere al acestora este un exercițiu de maturitate.
la 26-09-2024 03:35 AM
Salut,
Din punctul meu de vedere faptul că Orange oferă același preț al abonamentului atât pentru clienții noi cât și cei vechi este un lucru excepțional pe care Orange îl face.
Trebuie sa avem in vedere că Orange își câștigă banii din abonamente, așadar nu le poate oferi pe gratis.
Clienții vechi au alte beneficii cum ar fi bonusuri de vechime, posibilitatea achiziționării telefon in rate etc.
Există un topic realizat de @FLo1 intitulat Program de fidelizare in care poți veni cu sugestiile tale cu privire la beneficiile pe care crezi tu că ar trebui sa le aibe clienții vechi.
Ne poți spune te rog care ar fi oferta așteptată de tine sau cum ar trebuie sa arate o oferta pentru clienții vechi în comparație cu clienții noi.
O zi frumoasa!
la 25-09-2024 09:27 PM
După ce perioada contractuala cu Orange imi expira voi trece cu numărul pe cartela reincarcabila ! Oferta pe care am primit-o de la Orange pentru prelungirea contractului este sub ofertele pentru cartela PrePay ! Se pare că cei de la Orange nu stiu sa fidelizeze clienții mai vechi , oferindu-le aceleași oferte ca si celor care incheie acum abonamente ! Se pare ca marketingul lor este aproape zero !
la 25-09-2024 10:03 PM
Salutare!
Fiecare alege ce i se potrivește și ce i se pare mai bun pentru el, în raportul calitate- preț!
Așa cum ți-am spus deja, cred că și mai convenabil este un abonament yoxo , la 19 lei, care are resurse naționale nelimitate, atât pe voce, cât și internet, SMS, etc.
Dar sigur că alegerea îți aparține și tu știi mult mai bine ce trebuie să alegi!
Orice ai alege, îți urez succes în continuare!
Baftă multă!
la 25-09-2024 11:14 PM
@FG1: În funcție de modul de utilizare al resurselor un număr PrePay poat fi mult mai util decât un abonament standard. Sau dacă totuși vrei abonament, poți încerca Yoxo, cu o varietate prea bogată de alternative pentru a le menționa aici și cu tarife de nici 2euro lunar. Dar important este să alegem corect ceea ce avem nevoie. Pentru alegerea unui pachet corect pentru tine, poți începe analizând: ”ce tip de resurse utilizez și în ce cantitate?”. Ulterior va fi ușor de ales pachetul ideal de resurse voce/date.
la 26-09-2024 04:15 AM
Buna,
Fiecare alege ceea ce considera că este mai bine pentru el.
În funcție de de resursele pe care le consumi lunar ai și varianta yoxo.
Abonamentul yoxo de 19 Ron având acum internet nelimitat.
Personal prefer abonamentul fiind mai ușor de gestionat.
Din punctul meu de vedere singurul avantaj al prepay-ului este că nu ai o perioada contractuala.
Poți încerca să contactezi Orange prin formularul de contact și să ceri o oferta personalizata (detaliezi ceea ce vrei să obții) cu puțin timp înainte de expirarea perioadei contractuale.
la 26-09-2024 08:12 PM
Din păcate nu găsești la nici un operator servicii sau echipamente gratuite pentru fidelizare indiferent că ai 10 sau 20 de ani ca și client.
Cum nici un supermarket de unde îți cumperi săptămânal coșul de alimente nu îți oferă nimica gratuit chiar dacă tu faci zilnic cumpărăturile la ei.Aici e vorba de business și fiecare își trage plapuma mai bună la el.
Multă baftă!
la 27-09-2024 09:33 AM
Cred ca din cand in cand este bine sa mai schimbi operatorul. Asa poti beneficia de oferte de portare dar si de o alta experienta. Altfel pot fi situatii in care ajungi sa platesti mult pentru servicii putine si de proasta calitate.
la 27-09-2024 10:04 AM
Traseismul este bun pana la un punct. Prin plecare prin portare anunti ca ceva nu este in regula si operatorul la care se porteaza are ceva in plus (ca beneficii). Totusi, portarile sunt asumate, financiar, de catre operatori, nu de clienti. Poate 10E/numar nu pare mult, dar cand portarile ajung la numarul 1 milion anual s-ar putea ca aceste costuri sa fie transferate la un moment dat catre clienti (majorari la anumite intervale sau modificarea calitatii serviciilor ar fi primele doua care imi vin acum in minte).
la 27-09-2024 01:28 PM
Absolut corect ceea ce ati spus. Dar in logica lucrurilor, asa cum o prezentati, ce sens are sa oferi mai mult unui nou venit decat unui client stabil, care palteste corect? Putem avea doua abordari, ori oferi sub pretul calculat pentru clientul nou, si atunci incalci legislatia, pentru ca nu poti trata diferit clientii, ori preul oferit clientului stabil este in mod nejustificat majorat pentru obtinerea de profit suplimentar. Eu nu inteleg strategiile astea de marketing. Pe termen lung, odata cu informatizarea si simplificarea procedurilor, o sa vedem migratii permanente. Iar daca marile companii isi fac strategiile pentru clientii neiformati sau dezinteresati, nu stiu cat o sa mai functioneze aceste strategii. Eu de exemplu sunt si rosu si orange. sunt rosu din 1998 neintrerupt. orange doar de 7 ani. Stiti ce o sa fac in aprilie. Daca se mentin ofertele actuale, o sa mut tot. O sa renunt la rosu. Si stiti de ce, pentru ca dupa 25 de ani, oferta pentru mine este mult mai proasta decat pentru un nou venit. Am platit mii de euro si cum sunt recompensat? Nu merit nici macar ce primeste unul nou venit, nu sa discutam de o oferta mai buna. Eu nu inteleg logica asta. O sa ajungem toti pe yoxo sau pe MVNO.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor