la 04-09-2024 11:03 AM
Pentru că personal consider necesară o îmbunătățire / modificare a a formei actuale a programului Orange Thank You, descriu mai jos o propunere a unor condiții / criterii aferente programului de fidelizare Orange Thank You, pe care le-am considerat necesare (esențiale).
Direcțiile principale ale programului de fidelizare Orange ThankYou pe care am considerat a fi descris programul sunt:
1.BONIFICAȚII
4. Ca un punct de noutate, aș considera ”Program OTY pentru PrePay”. Ca aplicare, aș considera în discuție doar punctul 1 și 3. Punctul 2 (prelungire abonament) este strict aplicabil abonamentelor, dar ar putea să fie aplicabilă unui client PPY cu vechime de minim 6luni care dorește să treacă pe abonament. În rest, deosebirea (de abonamente standard) consider că ar consta doar în faptul că alocarea punctelor OTY să se facă în conformitate cu valoarea reîncărcată (echivalentul facturilor la abonament) prin MyOrange. Dar, ca o condiție de accesare a programului, va fi necesară transmiterea CI aferentă clientului PPY către Orange. De ce? Pentru că e nevoie de numele oficial (onomastica) și data nașterii (oficială, nu una inventată). 🙂 ....pe scurt, o înregistrare a clientului PPY. Anonimii nu vor fi fidelizați.
Alte întrebări / dileme sau probleme pot fi detaliate fie în rubrica ”Întrebări frecvente” regăsită aici (https://www.orange.ro/orange-thank-you/) în formatul actual, dar deocamdată subiectul OTY propus spre a fi discutat / analizat poate fi supus modificărilor cauzate de propunerile voastre. De asemenea, modificările considerate de mine aici în topic nu sunt parte a secțiunii ”Întrebări frecvente” în forma actuală, dar ar putea să apară într-o formă modificată conform cerințelor voastre și acordului Orange.
la 05-09-2024 08:22 AM
Mulțumim pentru sugestii! Le-am transmis deja colegilor care se ocupă de programul OTY.
la 05-09-2024 09:00 AM
Rămâne de văzut cât se poate adapta / include într-o formă sau alta noilor condiții. O perioadă fidelizarea a fost redusă doar la ”puncte OTY”: în noile condiții, prin lipsa OM, ori se modifică bonusarea prin puncte OTY, ori se schimbă programul de fidelizare.... partea de puncte OTY trecând în plan secundar. Ideea pe care am vrut să o subliniez: OTY nu poate să rămână cum a fost, pentru că nu mai este cum a fost.
la 05-09-2024 03:11 PM
Cu tot ce sa scris despre fidelizare pentru abonații cu beneficiile care ar trebui date de Orange ar însemna că Orange sa intre an insolventa rămân fără banii dacă dau atâtea beneficii abonaților și celor care folosesc cartele Orange
la 05-09-2024 03:19 PM
Mulțmesc Bobo12 pentru opinie. De ce consideri astfel? Doar mare parte dintre acestea se oferă inclusiv în acest moment. Ți se pare vreuna dintre ele prea exagerată sau că nu ar trebui inclusă?
Numai bine!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor