anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Propunere Condiții / Criterii program de fidelizare Orange Thank You 2024

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

FLo1_0-1725433865455.png

Pentru că personal consider necesară o îmbunătățire / modificare a a formei actuale a programului Orange Thank You, descriu mai jos o propunere a unor condiții / criterii aferente programului de fidelizare Orange Thank You, pe care le-am considerat necesare (esențiale).

 

 

 

 

 

 

 

Direcțiile principale ale programului de fidelizare Orange ThankYou pe care am considerat a fi descris programul sunt:

1.BONIFICAȚII

  • Bonus pentru anii pretrecuți la Orange (în cazul abonamentelor de voce mobilă fără internet nelimitat): 512MB/lună pentru fiecare an petrecut la Orange. Bonusul se alocă pentru abonamentele de voce. Când împlinești cel puțin 1 an în rețea, activează acest bonus fie din contul My Orange, fie prin SMS la 321 cu textul DA. Odată activat, îl vei primi lunar automat. De exemplu, dacă ai 8 ani în rețeaua Orange, te vei bucura de un bonus lunar de 4 GB. ....comment: pentru abonamentele de voce care nu au ”internet nelimitat” inclus, ci o cantitate limitată și specificată în contract.
  • Bonus pentru anii pretrecuți la Orange (în cazul abonamentelor fixe), la alegere: fie opțiuni TV (un plan superior sau pachet suplimentar activat pentru o anumită perioadă de timp, opțiune gratuită (ex:Netflix, HBO etc) petru o anumită perioadă de timp; fie un abonament de net fix la o viteză mai mare (pentru o anumită perioadă de timp). Aș considera ca un drept / opțiune să fie permisă clientului a alege ceea ce dorește. Cum? un SMS cu opțiunea aleasă la numărul scurt.... (sau altă alternativă de permisiune a alegerii)
  • Bonus pentru zile speciale: 1. Bonus de ziua ta: la alegere între diferite opțiuni de activat (aplicabil abonamentelor de voce mobilă - cantitate de minute/date mobile la alegere); Voucher valoric (pentru telefon/echipamente) sau procentual (10% pentru accesorii la alegere din magazinul online); 2. Bonus de ziua onomastică (aplicabil tuturor abonamentelor): voucher cu 10% reducere pentru accesoriul dorit din magazinul online (vei primi un SMS prin care îți vom confirma acordarea voucherului. Pentru a beneficia apoi de reducere, tot ce trebuie să faci este să te autentifici în My Orange și să folosești codul voucherului în termen de 30 de zile).
  1. Fidelizare la prelungirea pe 24 de luni a unui abonament existent: a) Oferirea unui discount de 50% din valoarea abonamentului pentru 6 luni (aplicabil lunilor 1, 3, 5, 10, 15 și 20). b) De asemenea, posibilitatea optării (la servicii mobile) între telefon achiziționat cu discount sau 20% reducere la valoarea standard (de catalog) a abonamentului ales. c) În cazul unei promoții de tip SIMO (SIM only) cu reducere la abonamentul de voce mobilă cu 50%, nu se aplică prevederile de la a) sau b)Notă: Doar dacă prelungirea se face în ultimile 6 luni de abonament.
  1. Fidelizarea abonaților utilizând sistemul de puncte ThankYou - Ce abonament trebuie să am pentru a primi puncte Thank You la plata facturii Orange?
  • Primești echivalentul în puncte Thank You a 20% din valoarea consumului facturat, dacă plătești online factura prin My Orange până la scadență. Punctele se alocă dacă ai un abonament individual de voce, internet sau servicii fixe de internet și TV (fără TVA) (comment personal: Nu mi se pare corect ca beneficiind de o promoție de reducere a unui abonament (cu 50% de exemplu) să nu mai beneficiezi de acest sistem de puncte, doar pentru motivul că ai abonamentul promoțional redus ca valoare). Utilizatorii de abonamente Yoxo nu sunt eligibili pentru acest sistem de fidelizare.
  • Primești 20 de puncte Thank You la reîncărcarea unui cont Orange PrePay cu minimum 6 € de pe abonamentul tău, din My Orange
  • Punctele tale Thank You au valoare dublă la cumpărarea unui telefon cu prelungirea abonamentului pe 24 de luni. Vezi aici ofertele speciale din magazinul online. Valoarea dublată a punctelor este aplicabilă doar în cazul prelungirilor de abonament efectuate în magazinul online.
  • Conversia / valorificarea punctelor ThankYou: conversia valorică a punctelor Orange ThankYou se face astfel: 10puncte OTY = 1 euro. Utilizarea punctelor OTY se poate face doar în cazul în care: ești titularul contului / abonamentului respectiv și după o perioadă de minim 12 luni de abonament. De asemenea punctele OTY se pot utiliza exclusiv pentru cumpărarea de telefoane, tablete sau alte echipamente și accesorii și nu pot fi convertite în bani. Punctele OTY nu se vor putea utiliza la plata facturilor aferente serviciilor oferite de către Orange sau ale ratelor (în cazul telefoanelor cumpărate în rate).

4. Ca un punct de noutate, aș considera ”Program OTY pentru PrePay”. Ca aplicare, aș considera în discuție doar punctul 1 și 3. Punctul 2 (prelungire abonament) este strict aplicabil abonamentelor, dar ar putea să fie aplicabilă unui client PPY cu vechime de minim 6luni care dorește să treacă pe abonament. În rest, deosebirea (de abonamente standard) consider că ar consta doar în faptul că alocarea punctelor OTY să se facă în conformitate cu valoarea reîncărcată (echivalentul facturilor la abonament) prin MyOrangeDar, ca o condiție de accesare a programului, va fi necesară transmiterea CI aferentă clientului PPY către Orange. De ce? Pentru că e nevoie de numele oficial (onomastica) și data nașterii (oficială, nu una inventată). 🙂 ....pe scurt, o înregistrare a clientului PPY. Anonimii nu vor fi fidelizați.

Alte întrebări / dileme sau probleme pot fi detaliate fie în rubrica ”Întrebări frecvente” regăsită aici (https://www.orange.ro/orange-thank-you/) în formatul actual, dar deocamdată subiectul OTY propus spre a fi discutat / analizat poate fi supus modificărilor cauzate de propunerile voastre. De asemenea, modificările considerate de mine aici în topic nu sunt parte a secțiunii ”Întrebări frecvente” în forma actuală, dar ar putea să apară într-o formă modificată conform cerințelor voastre și acordului Orange.

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Mulțumim pentru sugestii! Le-am transmis deja colegilor care se ocupă de programul OTY.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Rămâne de văzut cât se poate adapta / include într-o formă sau alta noilor condiții. O perioadă fidelizarea a fost redusă doar la ”puncte OTY”: în noile condiții, prin lipsa OM, ori se modifică bonusarea prin puncte OTY, ori se schimbă programul de fidelizare.... partea de puncte OTY trecând în plan secundar. Ideea pe care am vrut să o subliniez: OTY nu poate să rămână cum a fost, pentru că nu mai este cum a fost.

Bobo12
Explorator

Cu tot ce sa scris despre fidelizare pentru abonații cu beneficiile care ar trebui date de Orange ar însemna că Orange  sa intre an insolventa rămân fără banii dacă dau atâtea beneficii abonaților și celor care folosesc cartele Orange 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Mulțmesc Bobo12 pentru opinie. De ce consideri astfel? Doar mare parte dintre acestea se oferă inclusiv în acest moment. Ți se pare vreuna dintre ele prea exagerată sau că nu ar trebui inclusă? 

Numai bine!