anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ofertă Orange înșelătoare

alterego
Cunoscător

Edit: Tocmai ce-am fost sunat din partea Orange și-am lămurit situația: a fost o regretabilă eroare, din păcate... la prelungirea abonamentului se oferă doar 15% reducere.

(dacă se consideră necesar, din punctul meu de vedere acest topic poate fi șters, eu am încercat și nu mi-a ieșit)

Salutare tuturor,

tocmai ce-am primit o notificare pe telefon de ofertă Orange cu 50% reducere pe 24 de luni pentru portare, migrare sau pur și simplu alegi un abonament din noua ofertă Orange.

Am mers ca șoricelul după mirosul de cașcaval urmând notificarea și țeapă surpriză: 50% reducere e doar pentru portare și migrare... noi ceilalți care am stat pe metereze din 1997 fără a ne muta cu fundul dintr-o luntre într-alta (eu chiar sunt la Orange fără întrerupere de când s-a zis prima oară DiALOg) suntem tratați cu 15% reducere.

Nu-i bai, tot la Orange stăm doar ca să le facem nervii permanent, doar că mă macină o întrebare: chiar nu puteau face o notificare de promovare ONESTĂ?

P.S. N-am apucat să fac captură de ecran, iar după ce accesezi notificarea aceasta dispare așa că trebuie să mă credeți pe cuvânt sau... nebun... cum preferați.

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Orange a mai avut oferta de prelungire a abonamentelor cu 50% reducere.

Momentan nu e disponibilă, însă periodic mai apare acea ofertă.

În lipsa unui screenshot cu notificarea, nu mă pot pronunța.

Foarte posibil ca exprimarea să fi fost interpretabilă.

@MihaiC99 te rog să nu mai vorbim împreună și să ne înțelegem separat...

Gabubu
Angajat Orange

Salut @alterego,

Imi pare rau sa aud de cele intamplate. Te-as intreba inainte de toate, cum s-a ajung sa primesti oferta de 15% reducere? Prin ce canal de vanzare s-a facut? Magazin, telefonic la 300, online sau cum? Ai putea detalia te rog frumos?

Multumesc,
Gabubu

@Gabubu eu când spun notificare mă refer la cele de tip push-up (vezi captura), așa că notificarea a fost online și cel mai probabil generalistă... 

Puteți verifica în sistem ce s-a trimis ultima oară...

Am verificat acest lucru acum si da, oferta pe care a-ti primit-o sub forma de notificare din magazinul online cu 15% reducere este o oferta generalizata pentru toti clientii Orange, ci nu o oferta personalizata...

In cazul acesta, daca doresti sa verifici eligibilitatea pentru prelungirea contractuala cu oferta personalizata, o poti face fie prin completarea unei cererii scrise online pe formularul de contact Orange, sau apeland la serviciul clienti pentru aceste informatii.

Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta,
Gabubu

Pololică
#StarMember

Salutare!

Marketing, nimic mai mult. Promovarea produselor se face prin relcama:

  • portare (cele mai bune oferte pentru client)
  • migrare de la cartele catre abonamente (sunt cei mai volatili clienti: pot pleca oricand fara "regrete")
  • actualii abonati (la prima vedere pot fi cele mai slabe oferte, dar... par sa fie sub ce se ofera la portare sau trecere catre abonament daca le consideri individuale, dar se poate oferi ceva suplimentar in acelasi pret)

Din experienta:

  • ma uit sa vad ce am nevoie
  • cat vreau sa cheltuiesc cu serviciile (mobil sau cu ceva optiuni sau pachete de fix si mobil)
  • cum stau cu semnalul

Totusi, de cand am inceput sa urasc (da: urasc reclamele):

  • ma uit dupa stelute (de fel, sunt stelist ... daca conteaza)
  • daca "sunt obligat" (sunt in trafic cu radioul deschis sau ma atrage ceva la tv la o reclama), ma uit sa vad ce conditii se aplica
  • evit sa spun ca "reclamele nu sunt reale" intrucat exista un text microscopic la tv (la radio nu prea am dat importanta daca este spus sau nu) in care scrie ca se aplica anumiti termeni si conditii

PS: sunt pe Radio online (nu zic canalul intrucat este irelevant, reclama este aceeasi la toate) cu o reclama Orange si recomanda sa intri pe site sau in magazine pentru oferta mentionata (probabil e text standard de luni sau ani de zile de nu-i dau importanta).

PS2: in urma cu 2 ani si putin si pe mine m-a deranjat o marire de abonament, dar si ofera pentru portare: abonament redus cu 50% pentru clientii noi, in conditiile in care mie mi se marea abonamentul. Atunci am facut un pas alaturi, desi pe partea de abonamente (la pachete, adica Orange Love) mi se pare ca au oferta cea mai buna, chiar si la preturi standard.

PS3: "flota" de telefoane de la munca este la Vodafone si sunt persoana de legatura. Nu trec 10-11 luni sa nu ne intrebe daca dorim ceva suplimentar. Evident, agentul ne spune ca sunt anumite conditii (ori un numar minim de abonamente [pana acum nu s-a pus problema, avem indeajuns de multe numere], ori un buget minim)

Totusi, la fiecare doi ani (cat am fost abonat, acum sunt cartelist), ceream o oferta cu nevoile mele, nu neaparat ce vedeam pe site. Cam asta era pornirea in negociere. Finalitatea? Cam 50% din oferte erau castigatoare (nu te gandi ca primeam 100 de oferte, dar din 2-3 tot aveam de unde alege).

@Pololică s-a rezolvat, am fost sunat din partea Orange pentru a mi se comunica că a fost o eroare regretabilă... am acceptat scuzele 😉

"Manifestul" meu ramane valabil.