24-01-2025 08:49 AM - editat 24-01-2025 08:51 AM
Bună dimineața! Am acceptat o ofertă primita pe mail de la departamentul de ofertare in urma unui apel. De ce nu s-au actualizat in aplicatie abonamentele pe care le-am prelungit?
la 24-01-2025 11:23 AM
Salut @dragosbrm,
Informațiile se vor actualiza in funcție de cum a setat operatorul, astfel exista 2 opțiuni:
1 - in 24-48 ore de când ai acceptata oferta daca ai cerut ca schimbările sa fie vizibile cat mai curând sau daca operatorul te-a întrebat daca vrei sa fie cat mai curând vizibile.
2 - după 24-48 ore de la următoarea data de facturare daca nu a fost menționata prima opțiune.
In mod normal nu ești întrebat si se setează opțiunea 2, adică după următoarea data de facturare.
Când ti se facturează abonamentul?
la 24-01-2025 09:04 AM
Am discutat cu un agent in chat support. Abonamentele intră in vigoare abia pe 22.02
24-01-2025 09:06 AM - editat 24-01-2025 09:07 AM
Salut. Se vor actualiza doar peste 2-3 săptămâni, pentru luna următoare, când toate detaliile vor fi operate în sistem. Nu se face actualizarea imediat.
la 24-01-2025 09:12 AM
In mod normal abonamentul se va modifica la următoarea data de facturare.
la 24-01-2025 09:45 AM
Salutare!
Se actualizează în momentul în care îți intră în vigoare, adică de la următoarea dată de facturare. Mie așa îmi intră întotdeauna.
la 24-01-2025 11:23 AM
Salut @dragosbrm,
Informațiile se vor actualiza in funcție de cum a setat operatorul, astfel exista 2 opțiuni:
1 - in 24-48 ore de când ai acceptata oferta daca ai cerut ca schimbările sa fie vizibile cat mai curând sau daca operatorul te-a întrebat daca vrei sa fie cat mai curând vizibile.
2 - după 24-48 ore de la următoarea data de facturare daca nu a fost menționata prima opțiune.
In mod normal nu ești întrebat si se setează opțiunea 2, adică după următoarea data de facturare.
Când ti se facturează abonamentul?
la 24-01-2025 06:42 PM
pe 22. am revenit cu un apel la acel agent, a schimbat data si abonamentele au intrat in vigoare. multumesc frumos
la 24-01-2025 07:18 PM
Cu drag! Bine ca ai rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor