anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abuzivă abonament

user_17705916
Începător

Bună ziua.

CRONOLOGIE

1) In data de 03.10.2022 am avut o discutie la Ofertare, in urma careia, desi NU am acceptat oferta, abonamentele de TV, Internet si telefon au fost prelungite FARA acordul meu.
2) Tot in 03.10.2022 am sunat imediat la Call center si am sesizat situatia, cu nr. inregistrare 181836934 din data de 3 octombrie 2022;
3) In data de 04.10.2022 am inregistrat sesizarea cu nr. 181859650, la care am primit raspunsul din primul document atasat in care MI S-A DAT DREPTATE!; m-as fi asteptat ca problema sa se rezolve, adica noul contract sa fie anulat, asa cum inteleg din mesajul semnat de d-na Ioana Alistar;
4) Astazi, 17.10.2022, in contul meu myorange contractele la tv şi internet apar prelungite cu doi ani. Asadar, NIMIC nu s-a schimbat! Contractele sunt INCA prelungite cu doi ani, FARA acordul meu!!

Fireşte că voi reclama situaţia la ANPC, dar...

Ce se mai poate face CONCRET ca să revin la perioadele contractuale anterioare?

Mulţumesc

2 Răspunsuri 2

arsradu
Campion

De-ar fi fost asta singurul caz de genul asta...ce bine ar fi.

Ai un alt exemplu aici.

Aparent Orange nu stie ce inseamna NU. Lipsa acordului explicit pentru ei inseamna DA. Refuzul explicit inseamna tot DA. In special cand vine vorba de abonamente, si...implicit, de bani.

Deci da, ANPC. Mult succes!

Pololica
Maestru

Ciudat. Am fost sunat in aprilie pentru servicii fixe (satelit si router GSM), initial acceptasem (pretul era identic cu ce plateam la Digi, dar imi convenea faptul ca aveam o singura factura), dar, cand am intrat in posesia contractului (care a venit in acelasi colet cu routerul) am sunat sa refuz (suma finala depasea suma convenita). Desi am avut activ sim-ul pentru internet (cred ca o saptamana), nu am fost tarifat pentru nimic (chiar daca cei de la instalari m-au sunat sambata dimineata, cand aveam programata instalarea). Dar da, a durat o saptamana intreaga sa predau acel router intrucat a trebuit sa astept pana luni, cand am fost sunat de agent, sa ma intrebe ce nu este in regula si pana a venit (la a doua strigare) curierul la birou pentru ridicare (prima data l-au trimis la domiciliu si, cum la ora aia nu era nimeni (si nici coletul de predat nu era acolo), a doua oara a fost cu noroc).

PS 1: desi nu mi s-a spus (desi am presupus dupa apelul de acceptare), mi se facea pachet Orange Love cu unul din abonamentele pe care le am, dar as fi preferat sa mi se spuna.

PS 2: daca tin bine minte, la Orange Love se oferea (in perioada respectiva) 1E reducere la abonamentul mobil (nu bag mana in foc, as prefera sa ma corecteze cineva). Dar, daca acea reducere nu o am in contract, nu o iau in calcul. Mai tine cineva minte acum 12 ani cand Orange nu a mai permis plata facturilor cu puncte? Asta este unul din motivele pentru care tin ca toate tarifele (si reducerile/bonusurile) sa fie scrise. Sa nu am (sa nu fie) surprize pe parcurs.