anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ofertă acceptată de la departamentul de ofertare

dragosbrm
Cunoscător

Bună dimineața! Am acceptat o ofertă primita pe mail de la departamentul de ofertare in urma unui apel. De ce nu s-au actualizat in aplicatie abonamentele pe care le-am prelungit?

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @dragosbrm

Informațiile se vor actualiza in funcție de cum a setat operatorul, astfel exista 2 opțiuni:

1 - in 24-48 ore de când ai acceptata oferta daca ai cerut ca schimbările sa fie vizibile cat mai curând sau daca operatorul te-a întrebat daca vrei sa fie cat mai curând vizibile.

2 - după 24-48 ore de la următoarea data de facturare daca nu a fost menționata prima opțiune.

In mod normal nu ești întrebat si se setează opțiunea 2, adică după următoarea data de facturare. 
Când ti se facturează abonamentul?

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

dragosbrm
Cunoscător

Am discutat cu un agent in chat support. Abonamentele intră in vigoare abia pe 22.02

FLo1
#StarMember

Salut. Se vor actualiza doar peste 2-3 săptămâni, pentru luna următoare, când toate detaliile vor fi operate în sistem. Nu se face actualizarea imediat. 

MihaiC99
Cunoscător

In mod normal abonamentul se va modifica la următoarea data de facturare.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Se actualizează în momentul în care îți intră în vigoare, adică de la următoarea dată de facturare. Mie așa îmi intră întotdeauna.

RafaHelper
#StarMember

Salut @dragosbrm

Informațiile se vor actualiza in funcție de cum a setat operatorul, astfel exista 2 opțiuni:

1 - in 24-48 ore de când ai acceptata oferta daca ai cerut ca schimbările sa fie vizibile cat mai curând sau daca operatorul te-a întrebat daca vrei sa fie cat mai curând vizibile.

2 - după 24-48 ore de la următoarea data de facturare daca nu a fost menționata prima opțiune.

In mod normal nu ești întrebat si se setează opțiunea 2, adică după următoarea data de facturare. 
Când ti se facturează abonamentul?

pe 22. am revenit cu un apel la acel agent, a schimbat data si abonamentele au intrat in vigoare. multumesc frumos

 

Cu drag! Bine ca ai rezolvat.