la 01-02-2025 07:04 PM - editat ultima oară la 03-02-2025 09:04 AM de DanielaH
Salut
Din ce cauză nu-mi merge cartela? îmi spune niciun serviciu. eu sunt la abonament și nu am plătit. am de plată 657 de lei. Se poate magnetiza cartela? eu sunt în afara țării. care este motivul?
la 01-02-2025 07:15 PM - editat ultima oară la 03-02-2025 09:05 AM de DanielaH
Salutare!
Cel mai probabil din cauza neplatii facturii ți s-au tăiat serviciile.
la 01-02-2025 07:22 PM
Salut @Alex56,
In acest caz, pot exista mai multe motive pentru care nu iti merge cartela:
Neplata facturii - Daca se intampla sa nu achiti factura pana la data scadenta, risti ca serviciile sa fie suspendate pentru neplata. Recomand verificarea aplicatiei "My Orange" daca abonamentul este activ sau nu.
Roaming neactivat - Daca ai plecat din tara, iar atunci au existat intreruperi de semnal, sunt mari sanse ca roaming-ul sa nu fie activat. Recomand verificarea tot in aplicatia My Orange la tab-ul "Altele", urmat de "Roaming" si vezi statusul acesteia.
Probleme operator - Daca numarul ti-a functionat in roaming si s-a intamplat ca semnalul sa dispara, poate fi din cauza operatorului din acea tara. In cazuri de genul iti recomand cautarea manuala a retelei din setarile telefonului, urmand sa selectezi operatorul care iti permite folosirea serviciului roaming.
In caz contrar, daca nu poti folosi aplicatia My Orange, iti recomand sa gasesti o zona unde iti ofera Wi-Fi public pentru a te conecta la internet si folosi aplicatia!
Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii, iti doresc o seara placuta si calatorie placuta,
Gabubu
la 01-02-2025 07:36 PM
Abonamentul ti-a fost suspendat pentru neplata, cel mai probabil. Ar fii trebuit sa primesti un SMS cu detalii daca despre asta e vorba. Poti sa arunci o privire si in MyOrange sau sa contactezi serviciul clienti la +40374300300 pentru asistenta
la 01-02-2025 08:07 PM
Salutare!
Faci plata și serviciul revine. E clar motivul, din păcate!
la 01-02-2025 08:20 PM
Motivul nu poate fi clar până nu verifici in contul my Orange daca ai abonamentul suspendat pentru neplata.
Verifica prin metodele prezentate mai jos de @Blue12 .
la 01-02-2025 08:47 PM
Ti-ai raspuns singur ... " nu am plătit am de plată 657 de lei". Daca nu platesti un serviciu, cum vrei sa ai acces la el? Si ai si o suma maricica.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor