anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu-mi merge cartela, îmi spune niciun serviciu

Alex56
Începător

Salut

Din ce cauză nu-mi merge cartela? îmi spune niciun serviciu. eu sunt la abonament și nu am plătit. am de plată 657 de lei. Se poate magnetiza cartela? eu sunt în afara țării. care este motivul?

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Cel mai probabil din cauza neplatii facturii ți s-au tăiat serviciile. 

Gabubu
Angajat Orange

Salut @Alex56,

In acest caz, pot exista mai multe motive pentru care nu iti merge cartela:

  1. Neplata facturii - Daca se intampla sa nu achiti factura pana la data scadenta, risti ca serviciile sa fie suspendate pentru neplata. Recomand verificarea aplicatiei "My Orange" daca abonamentul este activ sau nu.

  2. Roaming neactivat - Daca ai plecat din tara, iar atunci au existat intreruperi de semnal, sunt mari sanse ca roaming-ul sa nu fie activat. Recomand verificarea tot in aplicatia My Orange la tab-ul "Altele", urmat de "Roaming" si vezi statusul acesteia.

  3. Probleme operator - Daca numarul ti-a functionat in roaming si s-a intamplat ca semnalul sa dispara, poate fi din cauza operatorului din acea tara. In cazuri de genul iti recomand cautarea manuala a retelei din setarile telefonului, urmand sa selectezi operatorul care iti permite folosirea serviciului roaming.

In caz contrar, daca nu poti folosi aplicatia My Orange, iti recomand sa gasesti o zona unde iti ofera Wi-Fi public pentru a te conecta la internet si folosi aplicatia!


Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii, iti doresc o seara placuta si calatorie placuta,
Gabubu

Blue12
Senior

Abonamentul ti-a fost suspendat pentru neplata, cel mai probabil. Ar fii trebuit sa primesti un SMS cu detalii daca despre asta e vorba. Poti sa arunci o privire si in MyOrange sau sa contactezi serviciul clienti la +40374300300 pentru asistenta

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Faci plata și serviciul revine. E clar motivul, din păcate!

MihaiC99
Cunoscător

Motivul nu poate fi clar până nu verifici in contul my Orange daca ai abonamentul suspendat pentru neplata.

Verifica prin metodele prezentate mai jos de @Blue12 .

delfinas
#StarMember

Ti-ai raspuns singur ... " nu am plătit am de plată 657 de lei". Daca nu platesti un serviciu, cum vrei sa ai acces la el? Si ai si o suma maricica.