la 03-02-2025 02:26 PM - editat ultima oară la 03-02-2025 02:30 PM de DanielaH
Odată ce mi-am suspendat contul pentru motive de furt plătesc în continuare pentru abonament?
la 03-02-2025 02:46 PM
Salutare!
Daca a fost declarat SIM-ul furat, da, vei plati in continuare. Se poate emite oricand un SIM nou (si ar fi trebuit sa fi fost informat ca ar trebui sa primesti un SIM nou) pentru utilizarea in continuare a serviciilor (nu este motiv de incetare contract).
la 03-02-2025 03:07 PM
Salutare!
Normal că plătești. Mergi la un magazin Orange cu cartea de identitate și sim-ul se va înlocui fără probleme, în cel mai scurt timp, iar tu poți să folosești în continuare serviciile fără probleme.
Baftă multă!
03-02-2025 03:15 PM - editat 03-02-2025 03:16 PM
Salut,
Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange (Orange Romania Communications) nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange (Orange Romania Communications) se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.
https://www.orange.ro/help/servicii-pentru-abonamente/pierderefurt
https://www.orange.ro/help/ce-fac-daca-am-pierdut-sau-mi-s-a-furat-telefonul
Până în momentul suspendării numărului ești responsabil și pentru costurile suplimentare.
După vei plati valoarea abonamentului conform contractului până la reconectare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor