anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi s-a modificat abonamentul Smart 15 fara sa solicit.

Neaplicabil
Astazi de dimineata m-am trezit cu mesaje de la Orange ca mi s-a prelungit perioada contractuala cu 48 de luni. Eu nu am solicitat nicio modificare. Aveam abonament Smart 15 si am fost mutat astazi pe Smart 17 se pare, fara sa mi se puna nicio intrebare. Pe aplicatia MyOrange apare ca acest abonament are 2GB de net si nu mai are date in zona SEE.
Va rog sa ma lamuriti despre ce e vorba.
5 Răspunsuri 5

And04
Senior
Salutare, @daviduh3 Teoretic nu au voie sa prelungeasca/modifice aboanmentul fara acordul tau. Cel mai bine este sa suni la 300 si sa discuti cu un operator. Te va lamuri care este situatia.

Viocat
Senior certificat
Unde ai vazut prelungirea de 48 luni? In mesajul tau anunta ca abonamentul Smart 17 are resurse valabile in SEE. Nu vad unde spune ca s-a modificat contractul. Modificarea unilaterala a contractului nu ar trebui sa fie posibila. Asteptam mai multe detalii

Neaplicabil
Pe Smart 15 aveam 10GB in SEE. Un GB nu e acceptabil

delfinas
#StarMember
Nu scrie ca ti se modifica contractul pt 48 de luni, ci ca in 48 de ore poti vedea modificarule in Cronos. Poate ca s-a produs o eroare, mesajul ar fi trebuit sa ajunga la altcineva, Daca nu ai incheiat nici un act aditional legat de o modificare de contract, apelezi nr 300 sau anunti pe chat ca vrei sa fie anulata aceasta schimbare, pt ca nu ai cerut-o tu si ca vrei sa ramai la vechea oferta, Smart 15. LE Se pare ca initiatorul s-a suparat si a parasit Comunitatea...

Viocat
Senior certificat
Sau poate cei 2 euro erau de la cloud de 25 g activat. Poate intra si ne mai spune care a fost problema