anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Marire perioada contractuala cu 1 luna

Next93
Începător

Buna ziua, am incheiat in data de 16.11.2020, 2 abonamente smart 25, din care 1 avand reducere de 1 euro pentru orange family.

Avand in vedere ca pe 16.11.2022, s.a incheiat perioada contractuala, am migrat unul din numere la yoxo, azi, 15.12.2022, facandu-se migrarea.

In cazul celui de-al doilea numar, desi perioada contractuala a expirat pe 16.11.2022, am constat ca s-a modificat perioada contractuala la 15.12.2022, neputand sa solicit migrarea. Nu inteleg de ce a crescut cu inca o luna perioada contractuala. Din aceasta cauza, pe app yoxo nu pot solicita migrarea deoarece spune ca sunt in perioada contractuala. Pareri?

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai în contract așa, sună la Serviciul clienți , la numărul 300 sau 0374300300 și apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă vorbește robotul despre altceva și întreabă despre ce este vorba. Treaba este că oricum de mâine ar trebui să se poată face migrarea, chiar și în condițiile în care spui. Sper totuși să rezolvi! 

Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Ca idee, orice contract de genul asta se prelungeste tacit (in lipse unei cereri de reziliere) cu cate o luna. Asta nu inseamna ca se modifica perioada minima contractuala, ci doar ca abonamentul e inca activ. Daca ar intrerupe abonamentul dupa 2 ani, n-ai mai putea folosi resursele in continuare. Cu toate astea, n-ar trebui sa primesti niciun fel de eroare... De asemenea, nu mi-e foarte clar cum a functionat cu primul numar.

Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300/0374 300 300? Poate au ei vreo solutie.

 

Client Orange

Am atasat si 3 poze.

De pe yoxo nu pot apela 300 zice ceva de  credit, am lasat mesaj in myorange la django. Nu am acces la nr respectiv, momentan, pentru a apela.

 

Nu merge de pe Yoxo să suni la 300, din păcate. Încearcă să îi contactezi de pe Chat. Sau poate ai alt număr, chiar și în altă rețea și îi suni la 0374300300, apoi 1-1-1-0.

Pololică
#StarMember

Haide sa o incepem cu inceputul:

  • contractul are doua perioade: una minima (6/12/24 luni) si una contractuala (practic, nedefinita ca timp).
  • dupa trecerea perioadei minime contractuale (de obicei avand ceva reduceri), prelungirea se face, automat (din oficiu, asa cum este stipulat in contract) cu cate o perioada de facturare (care coincide cu perioada unei luni [28/29/30/31 zile])
  • contractele, cu cateva exceptii, nu se intrerup de la sine, ci trebuie o notificare de inchidere sau transfer la cartela, sau la Yoxo (in cazul tau).
  • Yoxo este un "abonament digital" ceea ce, in acceptiunea Orange (si a majoritatii clientilor) totul se face ... digital, in sensul ca interactiunea cu un operator uman este minimalizata (si contra cost). Din ce ma inteles, functionarea Yoxo depinde de cateva criterii de eligibilitate, printre care perioada contractuala minima (a unui abonament) sa fie depasita, aici incluzand si perioada de factuare (cea cu care se prelungeste un abonament care nu se doreste modificat).