anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Marire de abonament fara acordul meu.

Paintings_Mario
Junior entuziast

Sunt de peste 20 ani abonat la aceasta companie de hoti care de care de cate ori au avut ocazia m-au tepuit: telefoane proaste care in cateva luni s-au stricat, laptop achizitonat dupa 1 an s-a stricat, acoperire de internet praf, semnal slab, operatori care te prostesc pe fața. Am facut un abonament pe 2 ani pentru 8 euro, dupa 1 an au schimbat abonamentul la 9 euro fara sa ma anunte nimeni prin mesaj deci fara acordul meu. Voi cauta sa scap cea mai mare hotie si incompetenta numita Orange. 

1 Soluţie acceptată‚

Corect, orice modificare contractuala se face prin act aditional. Exact cum procedeaza si ei cand prelungesti sau modifici abonamentul in vreun fel la solicitarea ta, se amite un act aditional.

Eu am facut plangere la ei, bineinteles sunt prea ocupati si vi fi contactat intr-un viitor se pare, Orange stie daca mai apropiat sau indepartat. Intre timp am facut plangere si la OPC iar astazi daca tot am primit o noua factura am facut sesizare si la Online Dispute Resolution. 

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

delfinas
#StarMember

Mario, bun venit in Comunitate!!!

Da, de cel puțin o lună sau mărit abonamentele cu 1 euro pentru fiecare serviciu in parte. Au anunțat pe facturile anterioare că vor face aceasta scumpire și, dacă nu-ți convenea, puteai rezilia abonamentul unilateral.

Ai aici detalii despre asta

Notificarea nu se face pe factura, se face printr-un mesaj, o factura este doar o factura pe care trebuie sa o platesti, in contrac nu scrie ca notificarile( schimbari de abonament) se fac prin facturi, asta se numeste țeapa si sper ca ANPC sa se sesizeze, cum sa pui 1 euro la fiecare abonat indiferent de abonament?, asta se facea la Ceausescu ,,dați un leu pentru Ateneu"

Contractul are o sectiune prin care se stipuleaza cum se fac notificarile (este obligatoriu in orice contract un astfel de articol). Ce scrie la dvs in contract?

Scrie ca am un abonament pe 24 de luni cu 8 euro, si ca orice modificare se face prealabil printr-o notificare pe mail sau mesaj, nicidecum prin factura pe care a lasat-o postasul la o alta adresa. Voi sunteți chiar cu prosteala pe fața?

Orange=japca=incompetenti=calitate proasta! Solutia este plecarea.

Pololică
#StarMember

Orange a primit acordul tau (de fapt, lipsa refuzului privind marirea a fost considerat, contractual, ca fiind un accept). Mai verifica, te rog, inca o data mesajele si facturile emise.

Si vezi ca mesajul cu luna in care apare modificarea este mai lung (aproape dublu) ca dimensiune. Nu a atras atentia?

Nu, nu mi-a atras atentia si nici nu trebuia atata timp cat eu am un abonament, schimbarea sau modificarea contractuala nu se face prin facturi, eu am semnat un contract nu am semnat o factura cand am facut abonamentul. Lasa trompeta ca nu ma sperii!

Corect, orice modificare contractuala se face prin act aditional. Exact cum procedeaza si ei cand prelungesti sau modifici abonamentul in vreun fel la solicitarea ta, se amite un act aditional.

Eu am facut plangere la ei, bineinteles sunt prea ocupati si vi fi contactat intr-un viitor se pare, Orange stie daca mai apropiat sau indepartat. Intre timp am facut plangere si la OPC iar astazi daca tot am primit o noua factura am facut sesizare si la Online Dispute Resolution. 

Stai linistit, trompeta sta linistita la colt, nu are de ce sa-ti prezinte onorul (si nici nu intentionez sa sperii pe nimeni, cu atat mai mult un client nemultumit).

Modificarea contractului nu se face prin factura. Factura a avut o notificare (si sunt multi furnizori care notifica prin facturi diverse informatii: data estimata a urmatoarei facturi, intervalul de transmitere index, etc). Si sunt notificari perfect legale.

Totusi, la semnarea contractului, ai citit din scoarta in scoarta? S-a inteles ce reprezinta acel contract, care este obiectul, cum se poate modifica? Eu as merge spre nu (sau cel putin nu in totalitate). Daca ai fi citit, ai fi inteles ca Orange (ca orice corporatie) are trecute clauze care ii sunt mai favorabile decat clientului (cum ar fi modificarea regulilor in timpul jocului, in special al tarifelor). Eu am ales sa plec cu numerele (3 la numar) si sa nu fac plangere la Consiliul Concurentei sau ANPC (in notificarea de pe factura imi ziceau ca sunt necesare mariri de tarife, dar, in schimb, promoveaza (in continuare) un abonament mult mai bun (ca si continut) dar la un pret sub unul din abonamente). Stiam ca mi se va da dreptate, dar, dupa ce imi expira perioada contractuala as fi riscat (probabil) sa mi se forteze mana cu niste sume ("oferte") aberante, ceea ce ar fi dus, oricum, la plecarea mea din retea.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îți înțeleg supărarea, dar să fii convins că ei sunt acoperiți din punct de vedere legal când fac astfel de notificări pe factură. Plus că și majoritatea celorlalți operatori au mărit deja abonamentele sau probabil o vor face. Oricum, fiecare alege ce dorește, dar pentru mine, ca și acoperire și calitatea serviciilor ( fixe și mobile), sunt cei mai buni. Sigur, fiecare știe cel mai bine ce i se potrivește și cum stau treburile în zona lui și poate face cele mai bune alegeri. Și eu am Dialog/ Orange de la începuturi și am încercat și concurența, care mi s-a părut mult mai slabă pentru pretențiile mele!

Îți urez succes orice ai alege!

mihai_13
Maestru

Paintings_Mario  Orange nu produce telefoane si nici laptopuri   , doar le vinde  - acum daca  "ti-se strica" mai multe telefoane   nu ti-se pare ca si tu ai o vina ? 

iar despre majorarea cu 6 lei 🙂  a abonamentului ai fost instiintat in facturile anterioare pe care nu le-ai citit   -  dar ai noroc ! poti rezilia contractul  dupa 20 de ani  de Orange pentru 6 lei in plus pe luna ...

@mihai_13: Ai făcut în ultimii "20 de ani" o "donație" de minim 72lei anual? Sau chiar mai mult, reducerea fiind la prepay mai mare și neînsemnând neapărat și perioadă activă permanent. Ca exemplu, după 19 ani eu mi-am redus cu mai bine de 50% costul anual: în loc de abonament cu 72€/an am plătit doar 30€ la prepay. Simplu, fără nervi sau jigniri cum observ la alții. Cine a câștigat/pierdut? Depinde de fiecare.....

Florin - vezi ca nu este vorba de 20 de ani  ! ( este vorba de o luna doua )- calculul tau cade - probabil ""clientul"" va rezilia contractul

eu pentru 6 lei in plus pe luna nu reziliez contractul  - si nu l am reziliat .

Mihai, Orange, și nu numai el, exact pe aceasta mizează: pentru că nu are ce să-ți mai ofere, cine dă 6 lei cu ochii închiși azi, va mai da și la anul încă 6lei în plus..... și tot așa, fără îmbunătățiri de servicii sau ofertă. Dar placinta deși rotundă pentru toți, are dimensiuni diferite la fiecare. Numai bine.😉