la 20-09-2024 11:01 PM - editat ultima oară la 23-09-2024 10:37 AM de DanielaH
Buna seara, În afara faptului ca internetul functioneaza cu o viteza foarte slaba, nu merg canalele TV. Am aceeasi problema si cu datele mobile si cu wifiul. Am dat si restart la router dar fara noroc. Ce se intampla? Si cand va reveni la normal? ( locație: Dancu, Holboca)
UPDATE: Situația s-a remediat după aproape 4 ore. Din câte am înțeles din ceea ce am discutat cu cei de pe Customer Service, au fost afectate 30 de localități din Iași.
la 21-09-2024 12:23 AM
Bună seara Dragoș. Exceptând faptul că ar fi utile detalii de localitate / perioadă de timp de când ai sesizat problemele, dacă nu se remediază nimic de la o zi la alta (perioade din zi diferite) atunci poți solicita o analiză a situației tale contactând Serviciul clienți prin ChatDjingo sau din aplicația MyOrange -> Altele >Contact și feedback > Scrie-ne.
la 21-09-2024 05:25 AM
Salut,
Primul pas ar fi contactarea Orange prin metodele de contact.
https://www.orange.ro/contact/
Recomandat ar fi prin metoda scrisă prin formularul de contact pentru a primi și un număr al sesizării.
Poți cere și o compensație pentru problemele întâmpinate.
la 20-09-2024 11:36 PM
Buna seara, Dragos!!!
De cand ai aceasta problema si in ce zona?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor