anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnal slab date si retea Baicoi

eivanciu35
Junior

Buna ziua, 

Nu mai sunt multumit deloc de serviciile Orange si regret ca am prelungit abonamentul, asa ca ma gandesc sa reziliez contractul si sa ma mut la reteaua Digi (testat semnal internet si retea in zonele in care Orange nu are deloc, si se descurca excelent Digi). De ce este semnalul foarte slab in aceasta retea? In zone in care ar trebui sa am semnal, eu nu pot suna, de internet nici nu mai zic. Cei care au Vodafone, Digi nu au nici o problema. 

12 Răspunsuri 12

Anonim
Neaplicabil

Buna,

In ce zona întâmpini aceasta problema legata de semnalul slab?

Baicoi, sat Bordenii Mici (la 10 min de DN) semnal inexistent. Am luat router de la Digi, cu orange nici nu pot apela. Celelelte retele nu au probleme in zona. La digi chiar poti apela cu video 🙂

Anonim
Neaplicabil

Din păcate semnalul este slab în această zonă conform hârtii de acoperire Orange.

In mod normal poți face o sesizare către aceștia însă nu cred că vei rezolva mare lucru.

Daca ai alternative mai bune atunci ar trebui sa le folosești.

Multumesc! Pai am alternativa acum si o folosesc, dar e frustrant, asa ca voi renunta la aceasta retea. In plus, am avut nevoie de un consultant pentru niste solutii si nu m-am contactat nimeni desi am tot scris de n ori pe chat. Daca trece o zi si nu platesti abonamentul esti sunat de 3 ori pe zi. 🙂 

Anonim
Neaplicabil

Daca dorești să fii contactat folosește formularul de contact .

1000009439.jpg

Vei primi un număr al solicitării și cu siguranță vei fi contactat.

Descrie cat mai detaliat problema pentru a putea fi contactat de departamentul abilitat.

Tocmai spuneam ca am facut asta deja. 😉 Merci!

Anonim
Neaplicabil

Ai spus că i-ai contactat prin chat, eu îți recomand formularul de contact.

Cu plăcere!

Am facut si asta:)

Anonim
Neaplicabil

Nu pot sa cred că i-ai contactat prin toate metodele și aceștia nu ți-au răspuns.

Bănuiesc că ai incercat și telefonic însă nu au răspuns.🙂

Am primit raspuns ca voi fi contactat in 7 zile. O sa ma contacteze la urmatoare factura depasita:)

Anonim
Neaplicabil

Tu cunoști situația cel mai bine.

Daca consideri necesar, poți încerca să-i contactezi din nou daca au trecut cele 7 zile.

O seara faina!

arsradu
#StarMember

Salut,

Solutia pe termen lung este portare la Digi sau alt operator care ofera servicii ca lumea in zona ta. Nu-ti face iluzii ca se va rezolva peste noapte. Problemele de genul asta se rezolva extreeem de greu, asta daca se rezolva vreodata.

Inchide abonamentul (nu uita sa ceri trecerea numarului pe prepay ca sa nu-l pierzi) si ulterior porteaza-l in alta retea. Poti justifica cererea de reziliere cu exemple de semnal slab.

Client Orange