anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament fără număr de procesare

Alberto95
Începător

Astăzi am incercat sa fac un abonament însă nu am primit nimica niciun răspuns daca sa finalizat procesul , daca mai am ceva acte de încărcat pe sit , cum pot legătură cu cei de la call center , nu am primit niciun număr de înregistrare ...sau de procesare

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai urmat toti pasii de comanda (eventual poti detalia cum ai facut comanda), ai primit vreo eroare ceva?

In principiu, comanda unui abonament este aproape identica cu a unui produs (telefon, accesoriu, etc). Uneori, nu se primeste confirmare instant, ci la cateva minute.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Poți suna la numărul 0374300300 sau să iei legătura cu ei prin Chat Djingo  sau chiar din pagina oficială de Facebook  , de unde le poți trimite un PM.

Baftă!

MihaiC99
Specialist

Salut,

Verifică e-mailul, caută în inbox (inclusiv în folderul Spam/Junk) un mesaj de confirmare sau de procesare a cererii.

Verifică în contul tău My Orange, în secțiunea „Comenzi”, dacă solicitarea ta a fost înregistrată.

https://www.orange.ro/magazin-online/istoric-comenzi 

Poți contacta magazinul online Orange prin:

  • apel la numărul 300 din rețeaua orange (apel gratuit).
  • apel din alte rețele sau din străinătate: apelează +40374 300 300 (apel cu tarif normal)
  • Email la adresa magazinonline@orange.ro

DanielaH
Moderator

@Alberto95, te-ai uitat în contul My Orange la secțiunea comenzi? S-a clarificat situația cu abonamentul?