la 21-05-2025 02:55 PM - editat ultima oară la 21-05-2025 03:34 PM de DanielaH
Astăzi am incercat sa fac un abonament însă nu am primit nimica niciun răspuns daca sa finalizat procesul , daca mai am ceva acte de încărcat pe sit , cum pot legătură cu cei de la call center , nu am primit niciun număr de înregistrare ...sau de procesare
la 21-05-2025 02:58 PM
Salutare!
Ai urmat toti pasii de comanda (eventual poti detalia cum ai facut comanda), ai primit vreo eroare ceva?
In principiu, comanda unui abonament este aproape identica cu a unui produs (telefon, accesoriu, etc). Uneori, nu se primeste confirmare instant, ci la cateva minute.
la 21-05-2025 02:59 PM
Salutare!
Poți suna la numărul 0374300300 sau să iei legătura cu ei prin Chat Djingo sau chiar din pagina oficială de Facebook , de unde le poți trimite un PM.
Baftă!
21-05-2025 03:06 PM - editat 21-05-2025 03:17 PM
Salut,
Verifică e-mailul, caută în inbox (inclusiv în folderul Spam/Junk) un mesaj de confirmare sau de procesare a cererii.
Verifică în contul tău My Orange, în secțiunea „Comenzi”, dacă solicitarea ta a fost înregistrată.
https://www.orange.ro/magazin-online/istoric-comenzi
Poți contacta magazinul online Orange prin:
la 22-05-2025 01:10 PM
@Alberto95, te-ai uitat în contul My Orange la secțiunea comenzi? S-a clarificat situația cu abonamentul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor