anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Formular pt reziliere contract încheiat cu 14 zile înainte

silviubmaria
Junior
Am încheiat un contract cu Orange în urmă cu 12 zile.Se pare că am luat țeapă,una mi-au spus și alta au făcut,era vorba de un abonament de 40 lei și acum am primit factura de 57 lei.Mă puteți ajuta cu un formular de reziliere?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, silviubmaria!!! Inainte de a te grabi sa reziliezi, vezi ce inseamna acea suma de plata. Abonamentul cat reprezinta din cei 57 de lei? Ce abonament ai? Daca nu te-ai razgandit si totusi vrei sa reziliezi contractul, aici vei gasi mai multe metode de contactare a celor de la Orange: https://www.orange.ro/contact/ Stiu ca poti rezilia in termen de 14 zile de la incheierea contractului, fara probleme, daca a fost incheiat telefonic. Tot telefonic poti cere rezilierea, la 300 sau pe Chat, e mai rapid. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2552809-reziliere-contract-orange https://comunitate.orange.ro/questions/2337274-reziliez-contractul-orange

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

Hi
Junior entuziast

Mulțumesc pentru sfaturi!!! Am sunat deja la alt distribuitor, mi-a lăsat un număr de contact,când sunt decis sun și trimite echipa sa monteze echipamentul, oferta este mult mai bună, preț fix la abonament deoarece firma este cu capital în lei. (NU EXISTA SURPRIZE LA FACTURA).Momentan nu am alta varianta decât sa aștept sa vad pana unde vrea sa ajungă cei de la Orange. Acum 3 săptămâni o cucoana mi-a transmis ca va veni factura maxim 50 RON, pt internet și cablu, aștept factura pe luna aceasta. Decembrie mi-a venit 100 RON doar internet și cablu pachet L cel mai mic +ca au mai scos programe din grila, ianuarie-noiembrie 2022    90 RON lunar. Calculează facturile după cum bate soarele ORANGE ROMANIA

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu drag! 🙂 Ok atunci. Suna bine. 🙂 Pune in balanta toate chestiile si vezi ce decizi. Sper sa se rezolve cat mai repede.

Intr-adevar, pachetele Orange Love cu net si TV sunt in jur de 40-50 de lei in functie de ce alegi. Si daca e abonament nou, cred ca ai si Netflix gratuit 12 luni (mai multe detalii aici). Doar sa nu uiti sa-l dezactivezi dupa aia, daca nu-l mai vrei, ca altfel o sa umfle binisor factura. 🙂

Client Orange

Hi
Junior entuziast

Netflix, hbo max am cont separat la care pot renunța oricand alți bani alta distracție)))) doar internet și tv abonament L       90 - 100 RON  lunar  ceea ce mi se pare mult comparativ cu alte oferte de la alți furnizori

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Este, da. Ar fi o treaba buna daca ai reusi sa rezolvi problema, si sa reduci si costul abonamentului. 🙂

Client Orange

Hi
Junior entuziast

Am sunat acum 3 saptamani la ei deoarece factura a venit mai mare cu 10 RON în loc de 90 cât era a venit 100 , am cerut lămuriri, și au spus ca s-a mai adăugat 1 euro pentru internet și 1 euro pentru tv, a crescut prețul.Si atunci m-am supărat rău, și asa plătesc mult 90 dacă mai pune 10 nu e ok având în vedere ca am vecini care au internet fibra, televiziune+telefon cu abonament minute nelimitate la un alt distribuitor și plătesc undeva la 50 RON pe luna. Am făcut cerere reziliere pe 20 decembrie, a 2a zi ma sunat o tanti de la Orange sa îmi facă o oferta numai sa nu reziliez contractul, Am căzut de comun acord 50 RON pe luna și îmi pune fibra, Cererea de reziliere este anulata de ei în aplicație și este deschisa alta cerere de montaj fibra numai ca de atunci nu m-a mai contactat nimeni âi doare la bască. Ori așteaptă și ianuarie sa vina tot 100 RON de plata și vin ei prin februarie nu au nici un interes. De aceea vreau sa renunț ca nu sunt seriosi

O sa repet si pentru tine, dar noi, utilizatorii acestei comunitati, nu suntem angajati Orange (daca retin bine, sunt 4 moderatori, si au la descrierea numelui MODERATOR). Am rugamintea de o mica informare inainte de a arunca cu vorbe.

Cat despre asteptatul raspunsului: nu inteleg care este graba? Nu poti obliga sa ti se raspunda mai repede, asa cum niciun furnizor nu iti poate cere banii inainte de scadenta (daca tii cere, va trebui sa te compenseze cu ceva).

Si da, daca te simti neindreptatit, ai libertatea sa alegi calea pe care o consideri dreapta. Dar, ma mai repet o data, informeaza-te inainte. Am mai intalnit [fosti] clienti Orange care au mers in instanta si n-au mai revenit cu actualizare asupra procesului intrucat l-au pierdut pe propriile probe (unul din procese este al unui prieten care nu a platit factura si, cum spuneam in postarea anterioara, judecatorul a considerat ca el [clientul] nu a respectat contractul: nu a notificat Orange ca factura are greseli contractuale, nu a raspuns [in scris] solicitarilor de plata si a intentat proces cand factura a fost trimisa la recuperatori). N-a vrut sa asculte (in special prin contestarea facturii), a platit inzecit: factura ramasa (pana intr-o suta de lei), procesul (taxa de timbru si avocatii], recuperatorii (au prestat serviciul de recuperare) si penalizarile de intarziere. Totul a fost aproape de 3000E.

Hi
Junior entuziast

Dacă spuneți dumneavoastră înseamnă că așa este nu va contrazic, dar atâta timp cât ai suficiente motive sa fii neindreptatit și consulți  un avocat pe tema aceasta nu rămâne decât sa aștepți sa vezi ce se intampla

Nu e cazul sa ne domnim (titulatura este ultimul lucru la care tin). Suntem un forum si importante sunt rezolvarile (care ii vor ajuta si pe altii).

Hi
Junior entuziast

Asa este mulțumesc pentru sfaturi!! Consider ca ORANGE nu are interes pentru clienți atâta timp cât pe data de 20 12 am primit un mesaj de la ei în care scriia... În cel mai scurt timp veți fi contactat de un reprezentant Orange și de atunci nu a mai sunat nimeni totuși suntem în data de 4 ianuarie, asta denota lipsa lor de respect fata de client, deoarece noi clienții le băgăm salariile în buzunare și ei ne tratează cu indiferentă și acumulare de nervi/stres. 

Sunt unul din cei care a ales sa porteze 3 numere in urma scumpirii (1E de abonament = 3E in total). Pe langa faptul ca am negociat acum un an (19.01.2022...) niste tarife si beneficii, "scuza" cu cresterea abonamentelor (de la 2x6E+1x8E la 2x7E+1x9E, cu viteza limitata la reteaua 4G) din cauza cresterii costurilor, in conditiile in care in oferta comerciala (publica, nu la fidelizare) exista un abonament nelimitat (si cu acces la 5G) la jumatate de pret (acel Smart 15 redus la 7.5E) nu consider ca este o scuza reala. Dar a fost optiunea mea sa le portez si sa nu reclam mai departe (adica la ANCOM si Consiliul Concurentei). Momentan imi este bine. Vedem pe parcurs (in momentul in care merg in concediu sau prin zonele din afara Bucurestiului pe care le frecventez mai des).

Hi
Junior entuziast

Sa fiti sănătos!!!! Ați făcut o afacere bună!!! Felicitările mele!!!! 

Nita
Junior entuziast
Așa am pățit și eu.M-au contactat telefonic pt abonament tv cu 1euro/luna și mi-au facturat 4euro.Am trimis email și SMS la care nu s-au obosit să răspundă.Relatia client -Orange este excrecabila,pur și simplu te ignora!!!!Urmează să reziliez contractul!

Gherman78
Începător