anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Formular pt reziliere contract încheiat cu 14 zile înainte

silviubmaria
Junior
Am încheiat un contract cu Orange în urmă cu 12 zile.Se pare că am luat țeapă,una mi-au spus și alta au făcut,era vorba de un abonament de 40 lei și acum am primit factura de 57 lei.Mă puteți ajuta cu un formular de reziliere?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate, silviubmaria!!! Inainte de a te grabi sa reziliezi, vezi ce inseamna acea suma de plata. Abonamentul cat reprezinta din cei 57 de lei? Ce abonament ai? Daca nu te-ai razgandit si totusi vrei sa reziliezi contractul, aici vei gasi mai multe metode de contactare a celor de la Orange: https://www.orange.ro/contact/ Stiu ca poti rezilia in termen de 14 zile de la incheierea contractului, fara probleme, daca a fost incheiat telefonic. Tot telefonic poti cere rezilierea, la 300 sau pe Chat, e mai rapid. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2552809-reziliere-contract-orange https://comunitate.orange.ro/questions/2337274-reziliez-contractul-orange

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
Specialist certificat
Trebuie sa iei legatura cu cei de la Relatii Clientii. Fie prin apel la 300, Chat Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/), sectiunea de Contact (https://www.orange.ro/contact/) sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro.

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate, silviubmaria!!! Inainte de a te grabi sa reziliezi, vezi ce inseamna acea suma de plata. Abonamentul cat reprezinta din cei 57 de lei? Ce abonament ai? Daca nu te-ai razgandit si totusi vrei sa reziliezi contractul, aici vei gasi mai multe metode de contactare a celor de la Orange: https://www.orange.ro/contact/ Stiu ca poti rezilia in termen de 14 zile de la incheierea contractului, fara probleme, daca a fost incheiat telefonic. Tot telefonic poti cere rezilierea, la 300 sau pe Chat, e mai rapid. DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2552809-reziliere-contract-orange https://comunitate.orange.ro/questions/2337274-reziliez-contractul-orange

Razvan
Campion certificat
Prima factură emisă conține 1 lună de facturare completă și perioada cuprinsă între data activării abonamentului și data facturării. Dacă totuși vrei să reziliezi, trimite un mail la serviciul.clienti@orange.com, în care specifici că dorești să renunți la abonament.

DanielaH
Moderator
@silviubmaria, bine ai venit în Comunitate! Așa cum spunea și Razvan, întotdeauna prima factură este mai mare pentru că ea include mai mult de o lună de facturare. Spune-ne, te rog, în ce dată au fost activate serviciile și în ce dată s-a emis factura?

silviubmaria
Junior
Am vorbit cu cei de la Orange și da am fost fraierit să zic așa de colegul lor care a venit la poartă.În localitatea mea au ajuns cu fibră optică și au făcut tot felul de oferte cu pliante și alte "îmbârligături" de ale lor.Am ales un abonament de 40 lei și mi-a venit factura cu 17 lei mai mult.Mi-au spus că pot să reziliez contractul dar trebuie să plătesc o taxă de 58 Euro taxa pt televiziune și internet.Respectivul cu care am vorbit își cere scuze acum.Deci asta este am fost prostit pe față.Ei sunt doar la început în zona în care locuiesc eu,o să le fac o reclamă foarte proastă

FLo1
Campion certificat
Silviu, bucură-te! Rămâi cel puțin cu niște scuze în schimbul cărora respectivul are un comision îngrășat artificial, iar Orange are niște venituri mai mari decât cheltuielile făcute cu păcăleala turuită ție. Doar așa se mai fac banii astăzi.

silviubmaria
Junior
Da dar îmi este ciudă că m-am lăsat "păcălit" de un oarecare,care pe lăngă faptul că l-am lăsat în casă și l-am servit ,acum "râde" bine de mine.Și totuși pliantele alea nu erau făcute de el erau cu sigla Orange pe ele.Să nu mai aud de ei,dar din păcate 2 ani trebuie să le plătesc.Omul din greșeli învață,pe viitor o să fiu mai atent și să nu mai fiu așa "credul"

Nita
Junior
Așa am pățit și eu.M-au contactat telefonic pt abonament tv cu 1euro/luna și mi-au facturat 4euro.Am trimis email și SMS la care nu s-au obosit să răspundă.Relatia client -Orange este excrecabila,pur și simplu te ignora!!!!Urmează să reziliez contractul!