la 18-09-2021 03:00 PM
la 18-09-2021 03:47 PM
la 18-09-2021 03:30 PM
la 18-09-2021 03:47 PM
la 18-09-2021 05:07 PM
la 20-09-2021 11:13 AM
la 23-09-2021 01:14 AM
la 23-09-2021 01:23 AM
la 23-09-2021 01:34 AM
la 04-01-2023 10:53 AM
Nu plăti nimic, lasă-i sa te dea în judecata, și în instanță explici totul, apelurile la ei sunt înregistrate, vorbesc una prin telefon și în realitate fac alta sunt sute, mii de persoane în situația ta, și eu aveam 100 ron televiziune și net, am făcut cerere de reziliere, și au început sa ma imbarlig cu altă oferta de 50 RON, aștept sa vina fibra de 3 săptămâni și nu mai vine, luna viitoare dacă vine factura mai mult de 50 RON nu le plătesc nimic, aștept sa ma dea în instanță și le duc toate troacele
la 04-01-2023 12:09 PM
Inactiunea poate fi interpretata ca fiind acceptare. Nu recomanda sa devina rauplatnic un client care nu stie ce reprezinta sumele din factura. Am primit si eu pe factura "penalizari conform contract" si am facut sesizare (evident, in sesizare am informat ca nu voi plati factura decat dupa ce primesc lamuriri) tocmai pentru a evita penalizarile de neplata (care sunt legale si orice furnizor este indreptatit sa le ceara).
Si vezi ca la judecata nu stii cum interpreteaza judecatorul: poate castiga clientul (daca este o taxa ilegala) sau furnizorul (daca judecatorul constata ca clientul nu a facut nimic pentru a cere corectarea greselii). Evident, verdictul va fi in functie de probele administrate.
la 04-01-2023 12:24 PM
Profitați de oamenii naivi, atâta timp cât puneți la factura bani în plus fără sa anunțați clientul deja este o abatere, aștept sa fiu sunat de 3 săptămâni cu o cerere de reziliere, și nu mai suna nimeni, sunt liber de contract nu am mai reânoit contractul de ani de zile, nu exista semnătura de a mea pe nici un contract de al vostru, cu toate astea va plătesc factura la timp, cu servicii de **beep**, iar omului âi este blocat accesul de a renunța la serviciile voastre, Prin urmare nici nu va interesează, îmi doresc sa am un proces cu voi la cât de aroganți sunteți și cu mențiunea în instanță sa se facă publica în monitorul oficial și pe social media Nesimțiților de 3 zile încerc sa iau legătura cu un operator sa ma lămurească și pe voi nici nu va interesează.
la 04-01-2023 12:43 PM
Toate apelurile sunt înregistrate și screen shot la toate convorbirile cu un operator Orange când întrebam ce se întâmplă cu cererea mea operatorii ieșeau de pe chat. Probabil aveți interes sa o lungiti sa nu mai poată face nimic clientul cu contractul, sa treacă alea 14 zile sau cât sunt. Promiteți una la telefon și faceți alta în realitate. În primul rand eu personal nu am nici un contract încheiat direct cu Orange România, contractul a fost încheiat cu Romtelekom. Am fost aruncat la Orange fără acordul meu. Nu va faceți treaba măcar jumătate cum făcea treaba Romtelekom dacă o făceați era ok. Internet de **beep** viteza se întrerupe, sacadează, nu ma pot folosi de serviciile care le plătesc dar nici nu pot sa renunț ca asa vrea Orange sa ia bani cu japca din buzunarul clientului
04-01-2023 12:58 PM - editat 04-01-2023 01:11 PM
Salut! 🙂
Cu toate ca iti inteleg perfect nemultumirea, trebuie sa stii faptul ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu angajati Orange.
Cu toate astea, daca ai probleme cu serviciile, recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant (ai aici mijloacele de contact in scris, atat pentru Orange Romania cat si pentru Orange Romania Communications). Sau, telefonic la numarul unic 300 sau 0374 300 300.
Daca serviciile nu sunt functionale, nu te poate obliga nimeni sa pastrezi abonamentul, si ai tot dreptul sa-l reziliezi. Dar, pe partea ta, trebuie sa anunti nefunctionalitatea, sa se faca o sesizare (sa ceri un numar de sesizare) si tot asa.
Dar, ca idee, daca serviciile sunt nefunctionale, nimeni nu te poate obliga sa le platesti. Asta nu inseamna ca pur si simplu nu le mai platesti. Inseamna ca faci o sesizare in prima instanta, si daca nu se remediaza in termenul legal, poti sa ceri rezilierea.
la 04-01-2023 01:12 PM
Am sunat, am încercat toate metodele sa rezolvam pe cale amiabila problema semnalata de mine, când îmi exprim nelămurirea pe chat reprezentantul orange iasă de pe chat. Prin urmare singura soluție este sa merg la cel mai apropiat sediu Orange sa le duc toate troacele, cererea de reziliere este făcută din data de 20 decembrie nu a mai răspuns nimeni de atunci, consider ca singura opțiune aceasta este sa merg o data și bine, cu ocazia aceasta o sa solicit și contractul încheiat cu ei, nu îmi aduc aminte sa fi încheiat vreun contract cu Orange în mod expres. Am încheiat acum 17 ani cu Romtelecom de atunci nu am mai făcut nici o modificare, prin urmare consider ca pot sa ma retrag de la ei la orice ora. +4 cartele pre-pay care le folosesc constant în strainatate și bag 50euro lunar în ele vor merge la coșul de gunoi. Pentru faptul ca nu sunt serios, aștept de 3 săptămâni soluționarea unei probleme, în ce tara trăim!!
04-01-2023 01:28 PM - editat 05-01-2023 10:12 AM
Treaba cu Telekomul sta asa. Partea de servicii fixe de la Telekom a fost cumparata de Orange, si transformata intr-o firma subsidiara, numita Orange Romania Communications (OROC mai pe scurt).
Toti clientii care au avut contract cu Telekomul au fost si ei transferati automat ca parte din acel contract de achizitie. In cazuri de genul asta, nu intreaba nimeni clientii daca sunt sau nu de acord. 🙂 Ca o paranteza, nu intreaba nici angajatii daca sunt sau nu de acord. Pentru ca nu prea au de ales. 🙂 Deciziile de genul asta se iau la un nivel mult mai inalt. Acolo unde feedback-ul clientului, altfel foarte important, nu mai poate face nicio diferenta din pacate.
Acuma, daca nu ma insel, termenul de solutionare pentru reziliere este de 30 de zile. Iar cu raspunsul intarziat, avand in vedere ca au fost si sarbatorile si probabil foarte multi si-au luat concediu, nu pot sa zic ca ma mira. Nu ca ar fi cu mult mai rapid in restul anului. Dar zic asa. :))
Acuma, daca abonamentul e atat de vechi, nu vad de ce n-ai putea sa-l reziliezi pur si simplu. Asa cum ai zis si tu, nu mai esti in perioada minima contractuala, deci...n-ar trebui sa fie probleme.
Cu toate astea, ceea ce ti-as recomanda eu, si e doar o recomandare, ar fi, in caz ca te decizi sa inchizi abonamentul, sa vezi daca un alt eventual operator poate sa-ti furnizeze serviciile de care ai nevoie (daca are semnal ca lumea/mai bun, daca are infrastructura pentru serviciile fixe, la adresa respectiva etc). Adica sa nu pleci de la OROC fara sa ai un plan de rezerva, sau o solutie de viitor. De-asta zic... Acuma, nu stiu daca pe infrastructura Orange Romania, lucrurile ar sta mai bine, si s-ar rezolva si problemele de internet pe care le ai. Asta, din pacate, doar cu cineva de la Orange poti rezolva. Dar...daca ar fi asa, ai putea sa treci pe Orange Romania (asta inseamna abonament nou pe 24 de luni, atentie!), sa renunti la abonamentul existent la OROC, si poate in felul asta nici nu trebuie sa cauti alternative la alti operatori, si se rezolva si problema cu internetul. Nu stiu, zic si eu...
Eu unul sper sa rezolvi intr-un fel sau altul. Rezilierea e o solutie, binenteles. Dar...e cea mai buna? Nu stiu. Ce pot sa-ti recomand este doar sa nu te grabesti, sa nu iei decizii la nervi (stiu cum e), si inainte sa iei o decizie finala, sa te asiguri ca nu calci in gol. 🙂
Mult succes! Si daca e ceva cu care putem sa te ajutam aici in Comunitate, te asteptam si cu alta ocazie! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor